2010.09.20. 20:43 | Szerző: -Ani-



„A nap behunyorít az ablakon,
Jó napot! - hallgatom,
Ahogy a csapból kifolyólag szól
Csatornahangon a rádió:
- A verzió, B verzió. -
Tervezni jó perverzió.
Ha oda így meg úgy az ez meg az,
Na, akkor én ma végre... vagy inkább mégse?
Csikorog az elme, vigyorog az ágy:
Mondd, mi lenne?
Ha egyszer a dél is fekve lelne,
Beérném ennyivel.
Na de kelni kell, kanyarog a kifli
A vaj alatt, enni kell.
Tej a tűzhelyen, menni kell,
Lenni kell.

Megint egy ébredés, de nem haragszom én rád hétfőn.
Megint egy tévedés, hogy változunk és nincs még késő.
Szerdáig várok rá, s ha csütörtököt mond már péntek,
Vasárnap mégis én, csak én leszek, ki szólít téged.”

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr682310895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2010.09.20. 22:54:45

Erre én csak azt tudom mondani, legyen mindig péntek: www.youtube.com/watch?v=ShqwFeppwBc

-Ani- 2010.09.20. 23:20:23

@jazoli: Azta! Ezt a pénteket férfiasan berobbantottad ide! :))))

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.09.21. 11:10:08

Jöttem felüdülni. Jó ez a klip. Szeretem, a számot is. Kreatív, ötletes.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.09.21. 11:16:58

Télleg elég férfias ez a péntek-klip. Szeretem a Tankcsapdát, főleg a amiatt a számuk miatt, hogy"miatyánk ki vagy a mennyekbe, mond melyik ajtón menjek be?" - részlet tőlem. Ez tök olyan kérdés, melyet én is így látok, pedig megrögzött katolikus vagyok, felteszem a Tankcsapdában egy hívő ember sincs. (Ha van, akkor bocsi.)
Jó érzés, hogy mégis van bennünk közös.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2010.09.22. 13:09:54

na, már SZERDA VAAAAN!!!! :)
(Közepén járunk lassan, s hamarosan itt a szombat! ;)
::nagymosoly::
süti beállítások módosítása