2010.09.19. 14:00 | Szerző: -Ani-

Tegnap futkosós, főzős, sütős napom volt. Marci Veress András püspöknek ministrált délelőtt a jánosházi templomban. Teljesen el volt varázsolva hazafelé, ő fogta a püspöki botot, a püspök könyveit, süvegét, és a cibóriumot. Nagy elánnal ecsetelgette a papi hivatás előnyeit, szépségeit, de gyorsan hozzátette, nem akar pap lenni. Délelőtt esett az eső, de délutánra végre kisütött a Nap, sajna csak néhány órácskára, majd újra rázendített és szakadt ma délig. Sütöttem délután egy szilvás sütit, ami elég jól sikerült, ezt egy nagyon gyors és egyszerű recept. Kaptam a héten szupi szilvás süti, és quiche receceptet Szoszótól, csak tegnap szembesültem vele, hogy sütőtálat kell hozzá vennem, mert ami nekem van az nem jó hozzá. Maradt a régi recept. Lefotóztam, szerintem elég pofás. :)
Felvágás előtt...


Utána már nem olyan szép, de fincsi :)

Este Sümegen voltam Gábor Orsijáért.:) Szegény épp, hogy leszállt a pesti buszról, a helyi kisebbség ifjoncai zaklatták, szerencsére nem késtem sokat és egy bácsi is vigyázott rá. Őrület! Sehol nincs biztonságban tőlük az ember! És még arról papolnak, hogy nem vagyunk elég toleránsak velük szemben! Este burgonyasalit készítettem, vagyis csak az alapját, mert ma került a majonézes mártásba. Héjában főtt burgonya meghámozva, felkarikázva, hagymakarikákkal ecetes, enyhén borsos salátalében, egy éjszakát hagyom így állni.

Otthon lánykoromban mi így ettük, az osztrákok is ebben a formában fogyasztják, a családom majonézesen szereti. Leszűröm és tejfölből, kefírből, majonézből, pici mustárral, sóval, cukorral készült mártásba teszem.

Ez lett a köret a rántott tengeri halfilé mellé. Ha már lúd legyen kövér, banánt is rántottam, Marci nagyon szereti.

Tóni tegnap délután hazajött, csak az a baj, hogy rövid időre, ma vissza kellett mennie egy riport miatt. :( Történ egy kis baleset, Apci beleszaladt egy kapuvasba, szegénykémnek pont a szeme alatt szakadt fel. Estére ráadásul még be is dagadt. Öröm az ürömben, nagyobb baj is lehetett volna belőle, ha picit följebb éri az, az undok vas. Este már viccelődött, ha visszamegy, hétfőn megmondja, hogy az asszony tángálta el.
Utálom a hétfőket! Mindenki megy a dolgára, kiürül a ház, alig várom a délutánt, amikor Marcus a suliból hazaér. Szerencsére Gáborkám és Anyukám velem egy utcában lakik, ők mindig a közelemben vannak.:) Olyan jó azért, amikor itt vannak körülöttem és kényeztethetem az én kis családomat. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr22306417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ditlzon 2010.09.19. 15:18:54

igen, a sütőforma :-) a tescóban olcsón lehet venni.
az a szilvás süti anyukáméra emlékeztet, nagyon guszta, meg is enném :-P (vasárnap délután van, és süti nélkül vagyok...)
nekem is "konyhás" 7végém volt, ez az időjárás már csak ilyen. csak győzzel ledolgozni a felszedett kilókat :-D

-Ani- 2010.09.19. 15:23:38

@ditlzon: Szerencsére csak hétvégén bűnözök, hét közben enni is elfelejtek néha. :) A sütőedényt Tescoban megnézem, sőt jövőhéten a Metróban Szhelyen. :)

nemiswan 2010.09.20. 18:28:21

Bár az előbb vacsiztam,de most úgy megkívántam a kajcsidat:) guszta minden :P Jól forgatod a fakanalat,nem csak a "tollat" klaviatúrát:)
süti beállítások módosítása