2010.09.17. 00:46 | Szerző: -Ani-

A változatosság kedvéért megint esik az eső. :( Tegnap előtt még napozni is tudtam, de olyan szél volt délután, hogy felborította és összetörte a virágaimat, námelyiket át kellett ültetnem.

Szedtem estike virágmagokat...

és az egyik kehelyben mit találtam? Egy édes katicát.

Este olvasgatáshoz finom szőlőt csipegettem, amit én mindig előtte leszemezgetek egy tálba, mert így olyan szép, és olyan kényelmes enni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr592302143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2010.09.18. 04:26:06

Ja,h szőlő? én azt hittem,h szílva:D

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.09.18. 07:54:05

Szépek a virágaid. Othello a szőlő? Azt hiszem azok ilyen hamvasak.

jazoli 2010.09.18. 10:01:24

Ha érezném az illatát, egyértelműbb lenne. Az még odébb van, hogy a neten a szaglásunkat is birizgálhassuk...

szittyazoli 2010.09.20. 09:18:11

estike - "nevében a végzete". még nem is láttad, csak hallod az elnevezést, és máris "muszáj" szeretni. :)
süti beállítások módosítása