2010.08.26. 01:39 | Szerző: -Ani-

Legutóbbi bejegyzésemet ott fejeztem be, hogy indulok Érdre és Pestre. Majdnem éjfélkor indultunk Marcussal és két óra alatt meg is érkeztünk. Kedden persze módosult a menü, Álomautó kiállítás néztünk meg Budafokon, majd a Közlekedési múzeumba mentünk. Barátnőm kis unokahúga is velünk tartott, felnőttek, gyerekek mindannyian nagyon jól éreztük magunkat. Másnap délelőtt felhívtam Taci barátnőmet /Kacat blog/ és meglátogattam. Roppant kedves teremtés, régóta vártam ezt a találkozást. Gyöngyi barátnőm szokása szerint agyonkényeztetett bennünket, sütött-főzött finomakat, hajnalig beszélgettünk, autót sem kellett vezetnem, párja Gyuri volt végig a sofőr. Szerda estefelé jöttünk haza, a szuper kiruccanásból. Minden téren megint két csodálatos nappal bővült életem palettája. :)

Képek az álomautókról, sajna nem minden kép lett jó...






















A Közlekedési múzeumba, barátnőm párja vitte be a gyerkeket, addig mi sétáltunk a ligetben, és jó nagyot pletyiztünk. :)

 
egy régebbi: szerintem.blog.hu/2008/07/27/amerikai_csatahajok

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr912248337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tacy 2010.08.26. 15:23:00

Nagyon örülök, hogy felkerestél kedves Ani, és remélem, lesz még ilyen alkalom. :)
süti beállítások módosítása