2010.08.17. 00:57 | Szerző: -Ani-

Borzasztó vihar tombolt péntek éjjel. Ömlött az utcán a víz, teli voltak az árkok, a hegyről köveket hordott az útra, becsapott a villám két helyen, az egyik a templomtorony volt. Áramszünet és a villámcsapástól net szünet is volt, az utóbbi egész szombat délutánig. Szombaton boltoskodtam, Gáborkámékat elküldtük kicsit Balcsira, barátja vitte a paratrikét, hogy majd repkednek egyet a Balaton fölött, hát az idő nekik is keresztbe tett! Vasárnap sok finomat készítettem, rántottam patiszont, halat, sajtot és szilvát. Pénteken azon gondolkodtam, sosem írok arról, hogy mit dolgozgatok, de hát abban nincs semmi érdekes. Van biztos, aki azt gondolja, csupa csavargás, olvasgatás, nyaralás az életem. Amikor családlátogatáson volt a gyerkőcöm osztályfőnöke, körülnézett és elismerően megjegyezte: - Ezt mind te tartod rendben? Igen, és tudni kell, hogy a rend terén maximalista vagyok. Főzés közben is ragyog a konyha. No, egy kis betekintés például a pénteki napomba: Főztem bablevest, megsütöttem 40db palacsintát, porszívóztam, vasaltam, leszedtem a kertben a paradicsomot, vágtam télire a hűtőládába petrezselyemzöldjét, mid két fürdőszobát kicsutakoltam…stb… stb Még jutott időm újságolvasásra, kis netezésre, egyszóval elég tevékenyen töltöm a napjaimat. Minden belefér, csak ügyesen kell beosztani az időt, ami persze nem mindig sikerül, akkor legfeljebb kevesebbet alszom, de igyekszem véghezvinni mindazt, amit szerettem volna. Csökönyös, önfejű vagyok, nem szeretem a váratlan dolgokat, nagyon utálom ha borul a programom.

Vasárnap kis kiruccanás után hazafelé fotóztam, az ott Sümeg.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr692226985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2010.08.17. 08:19:55

Sokan azt hiszik, ha valaki otthon van, csak henyél, semmit sem csinál... :)

Nagyon tetszik a Caramell klipp!!!

:)

ditlzon 2010.08.17. 08:54:44

kertes ház sok munka :-) nekem mindez munka után jutott, de sokszor csak főzni volt erőm.
a vár/város még Sárvár irányából nagyon jó. szeretem megpillantani a várat, nekem az otthont jelenti, pedig már nagyon régóta nem ott lakom.

-Ani- 2010.08.17. 09:53:37

@ditlzon: Amikor az ofő itt volt, akkor én is napközben még a boltot is csináltam, sőt könyvtáros és kultúros is voltam egyben. De tényleg az ember itthon mindig talál tennivalót. Sümeget szeretem, nagyon szép város.@ildsisy: Caramel klipp most az egyik kedvencem. :)

ditlzon 2010.08.17. 14:06:17

@-Ani-: igen, szép! és lehetne még szebb is. sajnos elég lehangoló, hogy milyen elhanyagolt minden :-( és ez sok esetben nem csak a pénzen múlik. ha az emberek jobban odafigyelnének, nem lennének ilyen gazosak, koszosak az utcák...én szégyellem sokszor magam...

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.08.17. 15:22:53

Mindig ámulatba ejtesz, Ani. Ennyi energia.... Nem semmi, jól kihasználod az időd. Én itthon vagyok, csak módjával osztom be feladatokkal, legyen időm mindenre, esetleg kicsit ásítozni is két feladat közt. Ma is egy órába került, míg a két gyerkőcöt átpelenkáztam, felöltöztettem, megreggeliztettem. Ezek mit futkároztak, kiabáltak veszekedtek addig. Meg bekapcsolta a nagyobbik a tévét, akkor persze mesét kellett nézni, nekem nincs (általában) szívem mese közben elrángatni, hogy egyél fiam! Ma voltam pénzt feladni Ausztriába, a nagyobbikat elvittem, tök jó volt. Olyan kis hálás volt! Sajnos mind a kettőt nem tudom vinni, a bicikli csak egy pótülést bír el.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.08.17. 15:40:30

Jó a klip. Mondjuk én nem tartom ilyen sokra a szerelmet. Sok csalódást és fájdalmat okozott már nekem, és soha nem működött úgy, ahogy igazán szerettem volna. Meg az sem volt jó érzés, amikor én okoztam másnak (akaratomon kívül) fájdalmat. Jézus szerelme az egyetlen, amire ezt a klipet igaznak érzem. (Bocsánat, hogy megint vallással jövök) Ott is van azért csalódás, néha harag az Úrral szemben, de eddig még mindig azt éreztem, hogy tényleg ismer, tényleg elfogad, tényleg számíthatok rá. Mindenben. És néha eltölt a szerelmével, áradnak az érzések bennem, és tudom, Ő áll mögötte. De ha nincsenek is érzések, akkor is tudhatom, hogy mit jelentek neki én (kis porszem hozzá képest.) Művelt már csodákat és csodás dolgokat az életemben. Pl. kisgyermekes családapaként nayon nem mindegy, hogy hónapokig kell kinn dolgoznom a megélhetésért, vagy két hetente hazajárhatok. Sokat imádkoztam érte, és pont, mire szerettem volna összejött. Sok fájdalom és hiány volt bennem a férfiasság terén, és Ő életet fakasztott belőle. Ma egy férfiblog és két imádkozó férfiközösség a példa erre (és remélem, lesz több is. Imádkozom érte.)
A klip jó, érdekes képek vannak benne, és néhány mondata tényleg elgondolkoztatott. Például: cipelem a sorsom, de néha nem bírom - akár közhelyes is lehetne, de én igaznak érzem. Körülményeink és személyiségünk, két legfőbb vonala sorsunknak, s gyakran oly kevés az erő változtatni rajta... Karamel szeme sarkában a ráncok sztem kifejezetten jól áll neki, érettebbnek mutatja, olyan felnőttnek, jó értelemben.

-Ani- 2010.08.17. 16:01:07

@zoltan1: Cipelem a sorsom... úgyis felfoghatjuk a kereszt, amit Isten ránk mért, valakinek egy életen át kell vele megbirkózni. Dédi mindig azt mondta, nagy keresztet mért rá a
Jóisten de adott hozzá erőt is. És ez így van, 99 évig adott neki.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.08.17. 16:08:22

Jézusom, mekkora élet! Jó, hogy a kereszt mellett vannak örömforrások is, mint barátok a neten, vagy érdekes blogok...
süti beállítások módosítása