2010.08.01. 07:00 | Szerző: -Ani-

Véget ért a nyaralás, rengeteg élménnyel lettem gazdagabb, és rengeteg képet készítettem. Utolsó nap, indulás előtt egy kis meglepit tartogattak nekem a reptéren, repülnöm kellett volna, úgy hogy közben levegőben fotózom a másik gépet, amin Marci repül. A hosszú útra való tekintettel, és biztosan ismeritek az érzést, amikor egy falat sem megy le, nem mertem bevállalni, amit így utólag már bánok. Traudi egy csodálatos hatvannégy éves nő, aki meghazudtolja korát, Ő lett volna a pilótám. Ő amúgy hetente kétszer vezeti a reptér étterem-presszóját, és közben a repülést irányítja rádión, mindezt nem fizetésért csak hobbiból csinálja. Fantasztikus ember, nagyon megszerettem. Helyettem más ment Traudival, de vitte a gépemet és készítette levegőben a képeket. Marci mesélte, hogy Traudi a jó fotók kedvéért, lélegzetállító manővereket végzett a levegőben, mondhatni műrepült.




Traudival, landolása után
Marci is megérkezett


Apci körül Marci mindig sokat sertepertélt
Reptéri csendélet délutánonként


És pihizés a csavargások után

Itt készültek a bejegyzések
Reggel kávézás közben kilátás a teraszról
Gyönyörű helyen lakik hétközben a párom

El tudtam volna tölteni még jó pár napot Ausztriában, főleg mert Apci így mindig velünk volt. :) De most egy hétig itthon lesz, és ha jó az idő, irány Balaton! :) Kettesben, mert Marcus újra táborozni indul. :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr132188055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2010.08.01. 12:24:12

Jó képek lettek ezek a légifelvételek is :) Á,szóval édes kettesben lesz a Balatoni túra:) További kellemes pihenést! pusszz
süti beállítások módosítása