2010.07.24. 07:00 | Szerző: -Ani-

Sajnos nem a magyar fociról van szó, csak egyszerűen a Queen nóta, csupa szláv, észt és mindenféle feldolgozásban. Nagyon tetszenek ezek a videók, jobb mint az eredeti! :)

We are the champions

 

 
Kifogyhatatlan mennyiségű videót lehet találni, nekem ezek tetszettek a legjobban :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr892159455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szittyazoli 2010.07.29. 00:15:16

:) hiányoltam a japán verziót. biggyesztek ide egy linket...a komplexebb élvezet miatt:

www.youtube.com/watch?v=Yhh7Vx6Xfc4

szittyazoli 2010.07.29. 00:22:01

bocsánat nem jó linket adtam meg, :P az se rossz de az egy másik queen szám...
eredetileg ezt szerettem volna:

www.youtube.com/watch?v=dUEGlOCu52k

-Ani- 2010.07.29. 20:06:20

@szittyazoli: mindkettő tényleg jó! :)
süti beállítások módosítása