2010.06.09. 17:15 | Szerző: -Ani-

Biztosan jártatok már úgy, hogy hallgattatok egy dalt, és az még egy hét után is a fületekben csengett. Én is így jártam, pont egy hete, hazafelé hajnalban, a gyerek mellettem aludt és én hallgattam a rádiót. "Ezeréve" nem hallottam ezt a dalt, nem hagyott nyugodni, ma már rákerestem, és meghallgattam "százszor". :) Annyira de annyira jól esett, romantikus mámorban úszik tőle a lelkem. :)
 


Egymásba gabalyodva

A szerelmünk él, mintha csak most kezdenénk
Nevetségesen hever a szívünk az asztalon
Egymásba vagyunk gabalyodva
A szerelmünk láng, mely belül ég
Olykor a tűz fénye megragad minket
Egymásba vagyunk gabalyodva

Bárhova mész, bármit csinálsz
Tudod hogy a vakmerő gondolataim követnek téged
Beléd esek, bármit csinálsz
Mert baby annyi dolgot mutattál amit azelőtt nem ismertem
Bármi is történik, baby én érted teszem

A szerelmünk él, mintha csak most kezdenénk
Nevetségesen hever a szívünk az asztalon
Egymásba vagyunk gabalyodva
A szerelmünk láng, mely belül ég
Olykor a tűz fénye megragad minket
Egymásba vagyunk gabalyodva

Olyan fiatal voltál, én pedig szabad
Lehet, hogy fiatal voltam, de baby nem ez az ami lenni akartam
Nos, te voltál az egyetlen, oh miért én voltam
Mert baby annyi dolgot mutattál nekem amit azelőtt nem láttam
Bármire szükséged van baby, tőlem megkapod

A szerelmünk él, mintha csak most kezdenénk
Nevetségesen hever a szívünk az asztalon
Egymásba vagyunk gabalyodva
A szerelmünk láng, mely belül ég
Olykor a tűz fénye megragad minket
Egymásba vagyunk gabalyodva
Egymásba vagyunk gabalyodva
Egymásba vagyunk gabalyodva
Nevetségesen hever a szívünk az asztalon
Egymásba vagyunk gabalyodva
Úgy egymásba gabalyodva
Mm egymásba gabalyodva
Olykor a tűz fénye megragad minket
Egymásba gabalyodva
Oh egymásba gabalyodva
Beléd vagyok gabalyodva
Nevetségesen hever a szívünk az asztalon
Egymásba gabalyodva
Oh egymásba gabalyodva
Úgy egymásba gabalyodva
Beléd vagyok gabalyodva
Továbbra is legyünk egymásba gabalyodva
Olykor a tűz fénye megragad minket
Egymásba gabalyodva
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr672069381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2010.06.10. 08:39:32

Suzy Quátro... de szerettem mindig ezt a dalt!!!! "A szerelem szép..." igen ez az a dal, ami mindig az ember fülében cseng!!! Köszike!!!! :):)
Most úgy írok, hogy közben hallgatom! Nagyon szeretem!!!!!!
süti beállítások módosítása