2010.06.04. 17:17 | Szerző: -Ani-

Szerdán Tóni szülinapja volt, Bonyi és Orsi a két kolléga és jó barát már hétvégén elkezdte a meglepi szervezkedést. Szerda este a főiskola klubjában találkoztunk mindannyian, Tamáskám is hazajött Ausztriából. Tónit a barátnője Anikó csalta oda este kilencfelé, amikor már mindenki megérkezett. A gyerek majdnem elájult a meglepetéstől, állt és csak nézett, hogy került oda a fél online szerkesztőség, a régi barát, osztálytárs, egyben fodrásza a Juli, a család, az összes haver, a klubba, a törzshelyre, képtelen volt megszólalni. Felköszöntöttük, aztán hajnalig buliztunk, táncoltunk. Volt ott minden, torta hegyek, diszkó, vágható bagófüst, és nagyon jó hangulat, szóval semmi nem hiányzott abból, ami egy jó bulihoz szükségeltetik. Bonyi szorgalmasan kattintgatott, mindent lefotózott. Hajnal háromkor értünk haza.
ez az ijedt pofi....:)

tesók

az ünnepelt itt már kicsit....... :)

táncoltunk is..

Bonyi aranyos volt, küldött tegnap képeket, amit csak most tudtam megnézni, mert valószínű a rossz idő miatt nem volt netem.
Tóni bejegyzése erről: atom.blog.hu/2010/06/04/szuletesnapos_2

Címkék: blog fotó szülinap szerintem  |   | 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr182056678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2010.06.04. 19:47:03

De jó buli lehetett! Kell a bulizás néha, én még asztalon is táncoltam egyszer! (Józanul!!!) :)

ildsisy 2010.06.04. 19:47:53

Bocs: a lényeg: Boldog szülinapot Tóninak! :)

-Ani- 2010.06.04. 21:18:48

@ildsisy: Köszi! Én is józanul buliztam és így is nagyon szupi. :)))

nemiswan 2010.06.05. 04:32:08

Utólagos boldogat Tóninak !:)

jazoli 2010.06.05. 08:10:43

Jó ötlet, meglepi...ügyesek vagytok!
Happy birthday Tóni!

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.06.07. 04:38:14

Nagyon jó anya vagy. Ezeket a csodákat nem felejti el az ember, míg él!
Köszönöm a kommenteket a blogomon. Jó érzés, hogy figyelmet fordítasz rá!

tacy 2010.06.08. 19:09:58

Ó, napsugár, ó, napsugár
Mi szeretünk nagyon.
Köszöntsd Tónit minden hajnalon!
Ó, napsugár, ó, napsugár
Most arra kérnélek,
Tóni sose nélkülözze az igazi szépséget.
:)))
Ezzel a rögtönzött versikével kívánok az ünnepeltnek minden jót és szépet! :)

Atom · http://atom.blog.hu 2010.06.09. 20:10:47

Köszönöm a verset és a jókívánságokat mindenkinek!
süti beállítások módosítása