2010.06.02. 07:00 | Szerző: -Ani-


Dobozoltam! Na nem úgy, mint Örkény István darabjában Tóték a derék Varró őrnaggyal.
Egyszerűen csak cipősdobozokat vontam be színes papírral, jó lesz a gyerek szobájában apróságokat tárolni benne. Már jó ideje gyűjtöttem a pofásabb dobozokat, és most eljött a cselekvés ideje. Már második napja esik az eső, fúj a szél, hideg van, és rámtört a kreatív hangulat. Nem lett mind valami hű de tökéletes, de szerintem jól néznek ki, akárcsak a kezem, amiről nem akar lejönni a ragasztó.
:)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr742049070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2010.06.02. 08:43:16

Úgy látszik hozzád is elért a dobozolási vágy:)

nemiswan 2010.06.02. 17:18:27

Szuper! :) nagyon kreatívnak teccik lenni:)
Mutatós,és praktikus:)

tacy 2010.06.02. 23:05:25

Nagyon ötletes, nagyon szép, nagyon hasznos és fantasztikusan tetszik! :)))
süti beállítások módosítása