2010.05.27. 19:29 | Szerző: -Ani-

Gyönyörű idő volt ma, napoztam is háromtól, no de nem tartott sokáig. Négy körül feltámadt a szél, igazi szélvihar kerekedett. Gyorsan felkaptam a ruháimat és szaladtam beszedni a kötélről a megszáradt ruhákat, nehogy megázzanak, mert bizony nagyon kezdett beborulni. Ilyenkor mindig félek kicsit, mert egy vagyis kettő, szóval egymásba vannak csavarodva mint a szerelmesek, olyan hatalmas fűzfa van a ruhaszárító közelében. (ezt rropant értelmesen megfogalmaztam) :) Félelmetes, ahogy a szélben recseg, ropog, most is fél szemem rajta volt, a fejemben meg: „ ha dől, úgysem tudok elfutni előle” gondolat. De kiszúrtam valamit a törzsén. Csak nem! De bizony! Idén újra megjöttek a szarvasbogarak, ugyanis nem minden évben jönnek. Közelebb mentem, és tényleg.
Futás, ruhákat bevisz, fényképezőgépet kihoz!


- Nahát, légy üdvözölve bogi pajtás!


Jó közelről is egy kép, hogy mindenki gyönyörködhessen benned...



- Ho hó, de mi ez? Nem is vagy egyedül? Oh pardon, bocsánat, hogy zavartam….


- Cilike te is gyere onnan, nem illik…..


Az eső felhő is elment, a szél is lecsendesedett, igazi randizós idő, leültem tisztes távba és onnan gyönyörködtem a jó öreg fácskába, aki egy ideig otthont ad majd a fiatal párnak.


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr182036307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2010.05.28. 18:10:38

Húú,de régen láttam szarvasbogarat! Szeretem én is őket:) Szép a kerted,jó lehet napozni :) Nagy álom a kertes ház ,de azt hiszem,h csak álom marad:/

tacy 2010.05.28. 21:34:05

Ajjjaj, én nem csípem őket! Mindig az jut az eszembe róluk, hogy a sulis időkben anno, a fiúk egyszer a fejemre tették és én nagggyon féltem. De kiálltam a próbát! Azért mégse, mégse, mégse...! :-)
süti beállítások módosítása