2010.05.13. 19:53 | Szerző: -Ani-

Tamáskám osztrák barátjának szülinapja lesz nem sokára. Törtük a fejünket mivel ajándékozhatnánk meg. Gerard pilóta és sárkányrepülő iskolája is van, ez adta az ötletet. Találtunk a közelünkben egy nagyszerű festőművészt, aki aztán a fénykép és az elgondolt témából diópáccal készült grafikát, karikatúrát készített. Gyönyörű kép született.



A művész honlapja itt elérhető, nagyon szép képek vannak a galériában:
hozoart.gportal.hu/gindex.php

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr722000944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2010.05.14. 05:41:37

Valóban szép! különleges ,ötletes ..:)

tacy 2010.05.17. 00:11:46

Hahó! Merre jársz???
Nagyon tetszik a kép nekem is. Szép ajándék lesz, biztosan örülni fog neki az, aki kapja. :)

-Ani- 2010.05.18. 00:21:43

@tacy: Nahát! Hogy jártam? Be volt téve bejegyzés, én láttam is, csak ti nem. Elfelejtettem élesíteni, és ez már nem az első eset. :)))))
süti beállítások módosítása