2010.04.28. 18:07 | Szerző: -Ani-

Nem írok hozzá semmit, mindenki gondol, amit gondol. Azt hiszem a film mondanivalójának értelmezéséhez, értékeléséhez nem számít a hitbéli hovatartozás. Mindenkinek ugyanazt jelenti. :)
 


         
 /saját fotó/

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr461959899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2010.04.28. 18:42:53

Tetszett a videó!!!
És nagyon szeretem a pizzát!!! :)

nemiswan 2010.04.28. 19:20:04

Pizza? azt hittem,h más az élet értelme;)
éhes lettem ..

ildsisy 2010.04.30. 10:19:21

@nemiswan: ANNYIRA TUDTAM (!!!), hogy valaki ezt fogja írni a kommentemre, de a pizza győzött nálam.
Az élet értelme sokféle, annyira kitárgyaltam már ezt a blogjaimba... igaz itt nem, de, most azért igen... :) lehet az, az élet értelme a: MUNKA!!! Akár pizzásnak is lenni! És sorolhatnék sokmindent még... :)

szittyazoli 2010.04.30. 15:22:31

nem tudok ehhez mit hozzátenni...egykori kollégám a felülmúlhatatlan müller józsi gondolat ferdítése ugrik csak be
...mit mondott leonardó da vinci...(ismert a dolog....tudjuk mit mondott

...és mit mondott leonard bernstein? ???? "büdös a pizza de jó".

józsi mint kitűnik nagyon hülye volt...de én mindig az ilyen embereket tudtam igazán szeretni.

szittyazoli 2010.04.30. 15:26:35

...a mélyére nézve ez is egyfajta életbölcsesség, életfelfogás :)

nemiswan 2010.04.30. 18:17:58

@ildsisy: Igazad van a munka éltet.." Azért élünk,hogy dolgozhassunk,azért dolgozunk,hogy élhessünk " -nem tudom kit idéztem
Azért más örömforrás is lehet jobb ,pizzánál is van jobb :)
Én úgy gondolom,h az élet értelme a boldog párkapcsolat,az magában hordozza mindazt,amiért érdemes élni .

jazoli 2010.04.30. 22:54:37

Mindenkinek más. Pl. a Péterek (Müller, Popper) szerint is kinek mi...
Nekem egyik sem a felsoroltak közül:)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.05.01. 02:55:01

Hívő katolikusként azért több kijelentés is megütötte a fülemet, pl a kedvezőbb leszületésre készülni... Én az Örök Boldogságba készülök, nekem ez jobban bejön.
De a végsó cél keresése nélkül tényleg monotonná, üressé válhat az ember élete, mert van, amikor a család, a barátok, a jó munka sem ad meg valamit, amire szomjazik az ember lelke. De erre a belső szomjúságra rá is kell ébredni, mert a világ szórakozásai vagy éppen terhei eltakarhatják a lelkünk elől. Vagy éppen Isten szép ajándékaiba feledkezünk bele, a gyarapodásba, az emberi kapcsolatokba, stb. És az ajándékozó közben csendben vár ránk.
süti beállítások módosítása