2010.04.27. 13:00 | Szerző: -Ani-

Tegnap este blog írás után nézelődtem „egy kicsit” a neten és tesztoldalakra bukkantam.
Nosza meg is oldottam néhányat belőlük! Tényleg ilyen vagyok, és ezt most közzé is teszem.
Van-e mániám?
Lehet, hogy néha nem tud ellenállni a kísértésnek. Lehet, hogy vannak olyan szokásai, melyek mások szemében idegesítőnek tűnhetnek. De amennyire ezt válaszai alapján meg tudjuk ítélni, Ön nem nevezhető súlyos függőnek. Tartson egyensúlyt továbbra is életében!
Mennyire vagyok hiú?
A tesztkérdésekre adott válaszai alapján Ön nemcsak életvitelében, hanem megjelenésében is a kiegyensúlyozottságra törekszik. Ragaszkodik az Önnek már bevált színekhez, ami egyfelől dicséretes, hiszen jól érzi magát bőrében, de mégis arra bíztatjuk, néha kísérletezzen bátran!
Képes vagyok-e búcsút inteni a múltnak?
Egy távol-keleti bölcsesség szerint a „múlt eseményein való szemlélődés a jövőbeni cselekedetek finomításához vezet”. A tesztkérdésekre adott válaszai szerint Ön tisztában van a mondás értelmével, és képes a múltbéli tapasztalatokat, élményeket a jelen – vagy akár a jövő – szolgálatába állítani. Döntéseiért vállalja a felelősséget, és tudja, hogy a hibákból is sokat lehet tanulni.
Mennyire pozitív a gondolkodásom?
Válaszai alapján úgy tűnik, hogy Ön alapvetően nyitottan, érdeklődően és bizakodóan áll az élethez, ugyanakkor szeret a dolgok mögé látni. A kincstári optimizmus nem az Ön műfaja, és szótárában vastag betűvel szerepelnek a „Miért?” és „Hogyan?” címszavak. Döntéseit észérvek és gondos mérlegelés alapján hozza meg, ám váratlan helyzetekben is nagyszerűen feltalálja magát.
Mennyiben segíti elő életvitelem a hosszú életet?
Válaszai alapján valószínűsíthető, hogy az Ön életmódja mentes a káros szélsőségektől, így elméletileg semmi nem állhat az aktív, hosszú nyugdíjaskor útjában. Életvitelében jól megférnek egymás mellett a rövid és hosszú távú célok, a dinamizmus és a kiegyensúlyozottság. Úgy látjuk, hogy fogékony az egészséges életmóddal és táplálkozással kapcsolatos újdonságokra.
Könnyen esek szerelembe?
A tesztre adott válaszaiból az derül ki, hogy Ön tökéletesen eligazodik a szerelem ösvényein. Tudja, mikor érdemes hallgatnia a szív szavára, és mikor kell az eszére bíznia az irányítást. Nem keveri össze a valódi érzelmeket a csöpögős műromantikával, ugyanakkor képes könnyed eleganciával kezelni egy-egy ígéretesnek induló kapcsolatot. Ismerőseinek nyugodtan adhat szívügyekben útmutatást.

                           
 

kép: Google

Címkék: blog tesztek önismeret szerintem  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr241954401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2010.04.27. 20:20:12

Tök jól szerepéltél a teszteken :) normális csajszi vagy:) én is szeretem tesztelni magam ..

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.04.28. 14:33:31

Na, gratulálok!
Hol vannak ezek a tesztek? Engem is érdeklene. :)
süti beállítások módosítása