2010.04.24. 22:50 | Szerző: -Ani-

A fenébe! Tudjuk, hogy nem létezik a kaszás.... és mégis képesek vagyunk bevenni egy hülye trükköt. Valahol minden emberben ott rejtőzik egy félős kisgyermek, gondoljunk csak arra, ha megnézünk egy olyan filmet mint a Cápa, vagy a Pszicho, milyen érzés a film után fürödni egy nyiltvízi strandon, vagy állni a zuhanyfüggöny mögött. :)
No, de itt van a film, ami borzongató, morbid, de mégis jó. :)



Hú! Ha belegondolok azért elég hülye vicc! Mi van ha valaki úgy megijedt volna, hogy infarktust kap? Én biztosan sírva fakadnék, még azután is, amikor odajönnek hozzám és megmondják, hogy csupán tréfa volt az egész. :) 

Címkék: blog video vicc you tube szerintem  |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr731949034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szittyazoli 2010.04.24. 23:54:30

ezekneknél a a kandikamerás filmeknél én azokat szeretem, ami ötletes szellemes, de nem sérül senki.(sem fizikálisan sem pszichésen). a ráijesztős, az átvertben hosszabb-rövidebb ideig félelmet keltő, gyakran megalázós dolgok biztosan hagynak egyes embereknél nyomokat.
bizonyos szakmáknál elég komolyan vizsgálják alkalmas e valaki az azzal járó fizikai és lelki terhelésre - az ilyen felvételeknél is elég erős hatások érhetnek embereket, de nem méri fel senki ezt károsodás nélkül tudja e elviselnie az átvert azt. ahogy felvetetted lehet valaki akár szívbeteg, vagy pszichésen sérült. lehet nem kap infarktust, nem roppan össze, de biztos "kivesz belőle, és ez később is csapódhat le, mikor már nem látjuk.
sajnos nálunk a "mi" kereskedelmi médiánkban is egyre jobban ebbe az irányba mennek el a műsorok. (titkosszolgálatosok rabolják el fekete pákót, dühödt nyugdíjasok akarják megverni edvin martont, maffiózók fenyegetnek meg sztárokat...stb. nekem nem tűnik annyira viccesnek...belülről meg még inkább nem lehet az...
egyes embereket biztosan szórakoztat. ezek azok akik ha egy öreg ember hasra esik az utcán fulladás szintjén tudnak röhögni...de hát ők egy elég népes célközönség lehetnek, mert az egyre vadabb műsor fut javában.

jenever 2010.04.25. 08:40:59

ritkán nézek ilyen műsorokat, a hazait pláne nem
azon én is elgondolkodtam, vajon én hogyan reagálnék, egy ilyen szituációban, egy ilyen "vicces-átverősben", vagy egy durvábban. nem hiszem, hogy örülnék.
szzolinak igaza van, nagyon sok ezek közül egyáltalán nem is vicces :/

legyen szép a napod! :)

nemiswan 2010.04.25. 15:42:39

Nekem sem lenne vicces,mert ijedős vagyok ..Pszicho megnézése után is égettem a villanyt reggelig :)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.04.28. 14:40:22

Hátborzongató, bennem is meghűlne a vér. De így megnézni tényleg vicces.
süti beállítások módosítása