2010.04.20. 22:57 | Szerző: -Ani-

Emlékszem gyerekkoromban a ruhavásárlás egész másképp történt, mint most. Ruházati boltokban, áruházban, vagy butikokban vásároltunk. Nem történhetett meg az, ami most a hypermarketek, plázák világában, hogy elmentél egy kiló kenyeret, tejet vásárolni, és megannyi gönc lapul vásárlás végére a kosarad aljában. Mert akciós volt, mert most pont van olyan, amit már régen szeretnél, sőt még kiderülhet az is, hogy igazán nem is kellett volna csak megvetted. Hogy kinek jó ez? Egy tuti a kereskedelem számtalan jól bevált csapdákat tartogat a vásárlók részére. Ennek ellenére mi nők általában szeretünk vásárolni, de a mi idegeinket is igénybe tudja venni néhány ruhadarab megvásárlásával való hercehurca. Amikor már az 56.-ik nadrágot viszed a próbafülkébe, és még az sem jó, vagy télen, amikor egy halom ruhától kell megszabadulnod a próba érdekében. Találtam a neten egy filmet, vásárlásról szól a jövőben, nagyon elnyerte a tetszésemet. Már alig várom! Elkerülhető vele az a rengeteg macera. Nekünk, nőknek is jó, de szerintem nagyon sok férfit tenne boldogabbá ez a vásárlási technika.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr121938542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2010.04.20. 23:24:02

Én csak azt nem értem, ehhez miért kell elmenni egy áruházba otthonról?
Gagyi:))
Majd ha otthonról intézhetjük.:)

szittyazoli 2010.04.21. 08:32:28

én mivel eredendően rossz vagyok...tovább gondoltam.
lehetne ennek a berendezésnek párhuzamosan egy másik változata is. akár ugyanott - csak azért hogy a férjek, fiúk is jól érezzék magukat.
míg a feleségem így próbálgat...

szóval: állok az asszony válogat, én meg állok a bevásárlóközpont közepén előttem egy ugyanilyen képernyő .és az itt látott módszerrel lesegítem egy egy (arra érdemes) arra járóról a cuccost. (hogy ezek kik volnának? esetemben ez kiszámítható: indentitásom e tekintetben is konzervatív beállítottságú)

...szerintem az asszony vagy kicsit jobban sietne a vásárlással...vagy (ez a valószínűbb) - máskor otthon hagyna. (az is eredmény :)

...képzeljük el a film nyitó jelenetét, ahol mondjuk áll egymás mellet 20 30 férfi, jön arra egy hölgy és erre mindegyik vérmérsékletének megfelelően el kezd kéjsóvár fejjel gimnasztikázni... szerintem jó ötlet.

-Ani- 2010.04.21. 16:30:17

@szittyazoli: a jövő kukkoldája :)))

szittyazoli 2010.04.21. 17:55:01

minden egészséges férfi vayör, (persze csak bizonyos határok között:)....legyen az a múltban jelenben vagy jövőben...fantáziálni meg szintén kell.:)

nemiswan 2010.04.21. 19:03:04

Engem ilyen veszély nem fenyeget..utálok vásárolni,és ,hogy ne csábuljak el,többnyire kevés pénzt viszek magammal :) Ránézésre veszek mindent,mert vetkőzni is utálok ..persze,ez csak a próbafülkére érvényes;)

BartiMagdolna 2010.04.21. 19:18:59

Hehe. A téma állandó.
De egyetértek Jazolival, ehhez miért kell odamenni? Ha már ezeket is othonról ülve intézzük majd, hát..., nem is tudom. Csak abban az esetben, ha ezek helyett nem csak otthon ülünk, hanem valami értelmes dologgal töltjük az időt. :)
süti beállítások módosítása