2010.04.08. 20:15 | Szerző: -Ani-

A blogomon nincs politizálás, de kezd országszerte "izzani" a helyzet. Nem beszélnek róla (eleget), mindenki szemében ott van az a..... ismeritek a Luis de Funes nézést? :)
Ho ho hó! Te csak azt hiszed, hogy én nem tudom! :)
De én beléd látok, ho ho ho és azt is tudom, kire fogsz szavazni! De nem arra kell, te ostoba! Jaj, hogy magyarázzam el! :)
No, és itt van egy kis Tele Shop akció is.....
Meggondolandó a vásárlás, amíg a készlet tart. :)
A fantasztikus Pwer Politizátor!
Használatához nincs szükség másra, mint hatalomvágyra, pénzéhségre és gátlástalanságra! Rendelje meg a Power Politizátort most! :)
(a filmvégén lévő hirdetés nem azt jelenti hogy.....nekem semmit nem jelent)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr81905499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.04.08. 23:58:58

Ez a bejegyzés nagyon ott van!:-)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.04.09. 12:04:33

A végén a politikai hirdetés kicsit gáz, de tetszett a bejegyzés és a klip is. Ügyes.

szittyazoli 2010.04.09. 21:37:10

...tényleg kár, hogy ott polcimke a végén. (igaz diszkrét, pici, de azért csak ott van.) így motoszkál kicsit az emberben, (ha már így kiokosodtunk:) hátha maga a film is a "power politizátor" egy nagyon rafinált funkciója". olyan ami "csak a termék teljes megvásárlásával" érhető el.

a bejegyzésnek ezzel szemben ez nem "ártott" meg, így még áttételesebb gondolkodásra késztet. nagyon profi. gratulálok:)

jazoli 2010.04.09. 22:20:04

Másként hatott volna...

-Ani- 2010.04.09. 22:26:40

Zoltánok! Köszi :))))))
A film végét sajna nem változtathattam meg, jobb lenne anélkül.....

jenever 2010.04.10. 06:19:55

szia Ani!
kellemes hétvégét :)

tacy 2010.04.15. 20:28:43

Én már csak pult alól kaptam. Az is kínai. :))))))
süti beállítások módosítása