2010.04.05. 07:00 | Szerző: -Ani-

Szeretem az ilyen szép piros tojásokat, mint amik ezen a képen vannak. Régen pingálni is szerettem őket, manapság általában festek néhány pirostojást, és ennyi. Nem írok a szokásokról, hisz tudjátok, ha nem, bárhol olvashattok róla a neten.:)








Találtam még nagyon szép tojásokat, például ezek nagyon szépek
Aztán itt van ez a nyuszi dolog. Húsvétkor mindenki élő nyuszkót akar beszerezni. Imádom a nyuszikat, olyan aranyosak! Ma volt a tévében, hogy megalakult egy nyúl védő társaság, nagyon helyes. Szegény nyuszik, álítólag még azt is utálják ha simogatják őket.
Nézzük csak milyen nyuszik vannak:
Mindjárt itt van az első, akit elneveztem pufi nyufinak :)




Ezt a fehér nyufit csak Morisznak hívnám...




és hát van ilyen nyufi is, ő a húsvéti :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr621894633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tüncite 2010.04.06. 10:02:51

:) helyes kis nyuszikat találtál :)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.04.06. 13:59:54

Nagyon szépek azok a piros tojások ott legfelül. Az a debella nyúl, meg, amit a gazdi tart a nyakánál fogva... hát az nem semmi.

szittyazoli 2010.04.06. 17:23:36

"nyúlvédő társaság" ...engem bezzeg nem akar hazavinni senki...pedig én nem haragszom ha simogatnak...(azért vannak bizonyos kritériumok:)

jenever 2010.04.06. 18:47:49

jujj, az az óriás nyufi...
egyszer nekünk is volt egy fehér, kaptuk megőrzésre, aztán itt maradt. hallgatott a nevére :) Nusinak hívtuk...

szép estét Neked! :)

nemiswan 2010.04.07. 18:39:21

Húú,attól az óriás nyusztól félnék :)
süti beállítások módosítása