2010.03.30. 00:01 | Szerző: -Ani-

Szombaton este megnéztük a Bob herceget a Soproni Petőfi Színház előadásában.
Parádés szereposztás volt: Bencze Ilona, Mikó István, Nagy Gábor, Laklóth Aladár, Győri Péter, Benkő Péter, Kiss Zoltán és még sokan mások.
Szombaton ünnepeltük a színház világnapját is, ezt néhány szóval előadás előtt Nagy Gábor méltatta. Szomorú volt látni, hogy nem ismerik fel, nem tudják sokan, hogy a Bob herceg hosszú éveken át az ő nevéhez fűződött. Ugye van, aki emlékszik rá? Kislánykorom elérhetetlen nagy szerelme Nagy Gábor volt. Még mindig szép ember, egyáltalán nem bánt vele rosszul a kor. A darabban finoman megemlékeznek róla: Bob herceg kéri Tom apót (Annie édesapját), hogy ne haragudjék rá, aki így válaszol:
- Egyszer én is énekeltem a Bowie streeten egy lánynak, akit épp úgy hívtak mint Anniet, hogy Londonban hej van számos utca…..
Nem is tudok róla többet írni, szép volt, jó volt, és fergeteges tapsot kaptak a színészek.
Készítettem egy-két képet, nem lettek valami nagyon jók, mert vakut nem használhattam, sutyiban fotóztam az első sorból.
















"Holdvilágos, bűvös éjjel jártam messzi tájon,
Árkon, bokron átszökellve, túl az Óceánon.
Ott édes, fűszeres a lég, csak illat és madárdal,
S egyszerre csak találkozék egy csodás tündérleánnyal.

Az első édes találkozásnál rabul ejtette szívemet;
Az első édes, szerelmes csókot feledni többé nem lehet.
Szóltam hozzá, kedves tündér jöjj honomba vélem,
Mert ha nem jössz emberformám érted felcserélem.
S követlek mindörökre én, tündérhonodba téged,
Mert nélküled égi szirén, fabatkát sem ér az élet.
Virág ha lennél, lennék az illat, amely betölti kelyhedet.
Az első édes szerelmes csókot feledni többé nem lehet.

Ámde búsan szólt a tündér: Mindez puszta álom,
Más világ a te világod, más az én világom.
Ha eljön a felébredés, elszállok messze tőled,
Egy csacska hírnek bár kevés, annyit sem hallok felőled.

Te más világban, én más világban, de híven őrzöm képedet,
Az első édes, szerelmes csókot feledni többé nem lehet."

És egy kis nosztalgia: :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr131879505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.03.30. 13:28:49

Ani! Színes és érdekes vagy, mint mindig!

jenever 2010.03.30. 18:32:52

igen, én emlékszem ARRA a Bob hercegre, amit mi láttunk és szerettünk :))
azért az klassz, hogy a mostani előadás is jó volt!
szép estét! :)

defalla 2010.03.30. 20:44:29

Kedves Ani - először járok Nálad itt a blogon. Mea culpa :(
Gyerekkorom jó filmjei közé tartozik a Bob herceg:) Valamikor ősszel a rádióban volt beszélgetés Nagy Gáborral, jó volt hallani Felőle/Róla. Egy becsületben megkorosodott színész, aki elégedett azzal, amit tesz. Sajnos kevés van belőle. Annyi életigenlés "jött át" a riportból, hogy egy egész színházat elvinne a hátán.

nemiswan 2010.03.30. 21:00:00

Szerencsi Éva ..:( azért vele lett volna eredeti ..

tacy 2010.04.01. 18:01:05

Kedves Ani, rajtad keresztül hozzám is eljött Bob herceg. Öröm volt a beszámolódat olvasni, a képeket végignézni és a film részleteit újra látni. Kellemes kikapcsolódást nyújtottál számomra legalább egy órán át, de ez a minimum. Köszi az élményt!
Már szóltam ismerősöknek, hogy töltsék le nekem a filmet minél hamarabb, remélem, sikerül.

-Ani- 2010.04.01. 18:05:45

@tacy: Örülök, hogy örömöt okoztam.
Én is köszönöm. :))
süti beállítások módosítása