2010.03.18. 08:10 | Szerző: -Ani-

Mit találtam reggel az újságban? A cicáimat. Francival az élen, ő a tarka cica és egyben a jó öreg mamacicc, Tóni jóvoltából ott hízelegtek a Vasnépe oldalán.:)))


Szeretem Beatrix Pottert, nemrég olvastam az életéről Kacat blogjában.
www.zseblog.hu/node/26806
Este találtam egy Péter nyuszis játékot avval játszottam, mesét néztem és nevetni fogtok de közben répát és almát rágcsáltam. Le is fotóztam, íme a bizonyíték:


És itt a játék:
www.peterrabbit.com/index.asp
Ma futkosós napom lesz, Anyát viszem a kórházba gipszet levetetni, egy kis APEH ügyintézés, vásárlás és egyebek. Marcit is viszem magammal, kiírták de lelkigyakorlat miatt nincs tanítás. Nagy csatározások elébe nézek, mert mint minden gyerek össze vissza akar majd vásárolni. Semmi gond, okos kisfiú, egy-két hajat leperzselő lángcsóva az anyasárkány szájából és kieggyezünk. Itthon következik az újabb hadviselés, meg kell értetnem a gyerkőccel, hogy először a tanulás, bepakolás utána a játék. Mindezt megnehezíti a barátok hetvenötszöri csengetése, akik focizni és pingpongozni hívják. Felvértezem magam, és mindennemű hadicselének ellenállva megnyerem a csatát! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr351848629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2010.03.19. 08:45:50

:) Jók azok a répák:P Még jó, hogy nem csirkecombokat rágcsálsz a gép előtt:)

nemiswan 2010.03.19. 17:38:01

Teljesen rendben van a répa ..:) nassnak ép p ideális ..

tacy 2010.03.22. 11:38:02

Aranyosan a cicák nagyon. Újságban szerepelni szép karrier! :)
Innen már csak egy lépés a bulvarsajtó. :)
Nehogy a lesifotósok is megtalálják őket! :)))

Mostanában láttam könyvesboltban Nyúl Péter kalandjait gyönyörű kiadásban. Sajna lapos a pénztárcám, de kárpótol a játék. :)
süti beállítások módosítása