Madarász István a Budapest Business Region nevű csoportosulás megbízására, egy müncheni kiállításra készítette el a Get Engaged című imidzsfilmet. Szerintem nagyon jó, nagyon profi a film, egy bimbózó szerelmi történetet dolgoz fel, háttérben fővárosunk legszebb arcában gyönyörködhetünk.
„ A kisfilm különlegessége, hogy a sztoriba szervesen beépülve szerepet kapnak a világ meghatározó találmányai: melyek mind magyar feltalálóktól származnak.”
A kisfilmet naponta tízezren nézik meg a YouTube-on, ezzel a videomegosztó portál sztárja lett.
„A BBR tagjai a Budapest-régió üzleti kulcsszereplői, akik hosszú távú befektetéseikkel az elmúlt 20 évben tapasztalatot szereztek arról, hogy Magyarország a kelet-közép-európai régió egyik legmegbízhatóbb, egyben folyamatos fejlődést felmutató piaca, amely a professzionális, megfelelően képesített, innovatív munkaerőre épít. A jelenleg 26 tagot számláló klaszter tagjai hisznek abban, hogy a Budapest-régió sajátos földrajzi, kulturális és gazdasági pozíciójában jelentős üzleti lehetőségek rejlenek” - áll a Budapest Business Region honlapján.
„Olyan filmet szerettünk volna, amely Budapestet nem mint épületek tömegét mutatja, hanem kicsit betekint az épületek mögé, és az ott jelenlévő szellemi tőkét, invenciózusságot mutatja meg. A Balkan Fanatik fantasztikus zenéje pedig még egy jellegzetesen magyaros, mégis modern érzetet adott a filmhez” – mondta el a Get Engaged című munkája kapcsán Madarász István többszörös díjnyertes filmrendező. /KultúrPart/
"Fancsali képpel semmit sem lehet eladni. Okos, finom poénoknak természetesen van érvénye, de az történetesen nem fért bele ennek a filmnek a koncepciójába. Bár a sok súlyos technikai újítás után a Dobos tortát egy kis könnyítésnek, kikacsintásnak szántuk. Gondolkoztunk persze Teller Edén is – ezt sok kommentelő is felvetette – de azért egy film akkor jó, ha van lehetőség a folytatásra, nem akartuk teljesen elvarrni a szálakat. No, de a viccet félretéve, azt is fontosnak tartom, hogy a vidámság meg a könnyedség éppúgy része az életnek, mint a szenvedés meg a bonyolultság. Amit a nézők látnak, nem trükkfelvételek, nem számítógépes figurák: ezek igazi emberek, igazi helyszíneken, akik tudnak nevetni is, és örülni az életnek. Ez is az életünk része."
/Madarász interjú részlet El Mondo/