2010.02.20. 10:00 | Szerző: -Ani-

Ez most nem a macska a fotelban.... :)))

 
egy kis jó zene Moby-tól / ez a videó jobb hozzá, mint az eredeti :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr151774817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tüncite 2010.02.20. 14:01:33

Tegnap a vonaton leült velem szembe egy idősebb hölgy, és neki látott kötni. pont akkor kezdte el, a kisunokájának a sál-sapkát. Hihetetlen élmény volt nézni, ahogy a néni 5db kötőtűvel dolgozott... bár én is tudnék ilyet :) de az én tudásom az egy sima, egy fordítottban kifullad... :)

-Ani- 2010.02.20. 15:09:06

@tüncite: Felnőttként tanultam meg, amikor megszülettek a fiaim. Ráadásul balkezes vagyok és senki nem vállalta, hogy megtanít, könyvből, egyedül tanultam meg, azóta imádok kötni. :)

nemiswan 2010.02.21. 09:47:50

Fürge ujjak :) én ,most másképp hasznosítom ;) majd kérünk fotót a remekműről ..jó munkát! :) pusszz

-Ani- 2010.02.21. 11:25:05

@nemiswan: Hmmm....képzeld ha én is fotót kérnék tőled ;)..(bár nem tom mire céloztál) neked is jó munkát ;) Pussz :)))))
süti beállítások módosítása