2010.02.05. 15:28 | Szerző: -Ani-

Megérkezett! Tudom, hogy imádni fogom, még ma nekiállok és olvasok, és olvasok………
Robert James Wallertől az „Ezernyi út porából” című könyv, ami a „Madison megye hídjai” folytatása.
Egy kedves kommentelő jóvoltából tudtam meg, hogy létezik ez a könyv, s nosza meg is rendeltem.
Majd írok róla, ha kiolvastam. Ráadásul rendeltem még egy pár könyvet mellé, hogy ne egy könyvvel jöjjön a futár, „ha már lúd legyen kövér”. Utólag használtam az eszem, hogy miért nem Wallertől kerestem még könyveket?! Késő bánat, de annyira nem mert legközelebbi olvasnivalók is tőle lesznek. Már ki is néztem a következőket: Keleti keringő, Menekülés északra, A szerelem zenéi , biztosan jó könyvek.
 Nézelődtem a Google-ban, és mit találtam? Úgy örülök, tehát másnak is tetszett, amit lassan két évvel ezelőtt írtam!
www.mitortent.hu/blogok/cimke/robert-james-waller.aspx
Waller egy fantasztikus ember, nem csak író, hanem fotográfus, zenész, ráadásul professzor, aki közgazdaságtant és alkalmazott matematikát oktatott. Nagyon szeretem az ilyen sokrétű kreatív embereket, az élet minden percét, cseppjét élvezettel szippantják magukba és csodákkal ajándékoznak meg bennünket.
A hetvenegy éves író ma egy távoli ranchon él Texas nyugati részén barátnőjével, Lindával, négy kutya, két ló és két macska társaságában.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr181731859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása