2010.01.29. 23:09 | Szerző: -Ani-

Elesett az anyukám, eltörött a keze két helyen. A jobb ellátás reményében nem az SZTK-ba vittem, hanem egyenesen a kórházba. Megröntgenezték kiderült, hogy a keze két helyen is eltört.
A főorvost kérte, hogy adjon fájdalomcsillapító injekciót a beavatkozás előtt, és ha kell, írja fel receptre én a gyógyszertárból elhozom. Amúgy nem kapott volna, hiába a paraszolvencia, ha nem ez a szokás, mert sajnos a kórháznak nincs erre pénze.
No, mindegy azért kapott egy gyenguszt, amit éppen találtak, kiszíjazták a vállát és nekiálltak a törött csont helyrerakásának.
Két pasi húzta, a doki nyomta a helyére, a nővér Anya fejét fogta, az anyukám szegény ordított, én meg majdnem sírtam kint a folyosón.
Begipszelték, de kicsit lassan kötött, mondván régi a gipsz, utána újabb röntgen, és hétfőn vissza kell menni.
Gyönyörűen felújított kórház, mondhatnánk, minden van benne, de mégsem jó semmire, és szerintem ez elmondható az ország még jó néhány egészségügyi létesítményére.
Mert semmire nincs pénz! Nem ad a TB.
Nem ad felszerelésre, azt alapítványok segítségével veszik, és „koldulnak” rá pénzt!
Nem ad gyógyszerre, a betegek maguk viszik a fájdalomcsillapítót és a gyógyszereiket, de még a vattát, papírvattát is!
Nem ad az orvosoknak rendes fizetést, ezért azok külhonban vállalnak munkát!
Akkor minek fizetjük azt a nyavalyás TB járulékot?! Ja, mert annyi rászorulót kell ellátni!
Én itthon vagyok és fizetem, amikor dolgoztam fizettem, a részeges, munkakerülő disznók, akikkel Dunát lehetne rekeszteni, nem fizetnek semmit és mégis ellátják őket.
Tudom az emberség meg stb., de ezen valahogy változtatni kéne. Más a szegény ember, aki dolgozna, de beteg vagy nem tud, és más a társadalom nyakán élősködő féreg, aki miatt szívócsövön vagyunk mi rendes emberek!
Nem is folytatom, úgyis mindenki tisztában van vele, és úgyse sokat tudunk változtatni ezeken a szomorú dolgokon, vagyis én már letettem róla.
Társadalmunk igen sok sebből vérzik, és ennek egyik üszkösödő része az egészségügy!
Egyszer már itt morogtam: szerintem.blog.hu/2008/02/20/varolistan_az_eletunk

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr621713777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jenever 2010.01.30. 09:26:07

szia!
sajnálom Anyukádat, jobbulást Neki!
azért az elég elkeserítő, hogy nem tettek meg mindent, hogy kevésbé legyen fájdalmas számára... de sajnos igazad van, az egész egy nagy kalap, úgy, ahogy van!

puszi :)

jazoli 2010.01.30. 21:23:03

Sajnos - minden optimizmusom ellenére - úgy érzem, ennél csak még rosszabb lesz a helyzet.
Lassan jobban járunk, ha mi oldjuk meg az eü. problémáinkat, és nem bízzuk a "szakemberekre".
Kitartás, sok erőt az Anyudnak!

nemiswan 2010.01.31. 15:54:11

Ezek sintérek,nem orvosok..
sajnos,ez megy ,amit írtál .Semmire nincs pénz.Emberség azért kell,h legyen .
Jobbulást anyudnak! pusszz

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.02.01. 10:38:33

Én bíztam az egészségügyben, amíg kórházban nem kezdtem dolgozni. De ott kolléganőktől olyan horrror történeteket hallottam, hog ymegrendült abizalmam benne. Márpedig első kézből kapott infok voltak ezek. Megértem a ma emberét, hog ymáshoz is akar fordulni, termésuzetgyógyászhoz, auralátóhoz és hasonlók, csak ez meg nagyon veszélyes úttá válhat!
Azért ez is ronda egy történet volt, de nem lettem voln aszegéyn anyukád helyében!
süti beállítások módosítása