Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
2010.01.28. 12:31 | Szerző: -Ani-

Neten való barangolás közben találtam, szerintem nagyon jó!
Vicces, ennek ellenére lehet, hogy van köztünk olyan, aki magára ismer, én oroszlán vagyok és nevetve vállalom. Na bumm, nincs abban semmi ha valaki magabiztos! :)


Ki mit mond szex után, tréfás csillagjegyes mondatok:

- Kos – Mindegy mit mondasz, én tudom, hogy jó volt!
- Bika – Együnk és igyunk valami finomat, aztán folytassuk!
- Ikrek – Nem is tudom jó volt-e!
- Rák – Megyek, megnézem a gyerekek rendben vannak-e!
- Oroszlán – Én biztos, hogy jó voltam!
- Szűz – Már megint moshatom a lepedőt!
- Mérleg – Talán elég jó lehetett mindkettőnknek!
- Skorpió – Folytassuk még újra és újra!
- Nyilas – Kérem a következőt!
- Bak – (ha jó a szex) Cseréljünk telefonszámot, hátha jók vagyunk együtt az üzletben is!
- Vízöntő – Talán holnap valaki mást kellene kipróbálnom!
- Halak – Neked jó volt drágám?”
(Összeállította: Csillagvirág és Veronika; Lektorálta: Dicső Marika - asztrológus)

Egy bizonyos korig szép lassan nő a magabiztosságunk, sőt egy jó ideig magabiztosak is vagyunk.
Aztán ez el kezd csökkeni, és újra ott vagyunk, ahol ifjú korunkban elkezdtük, bizony kell a bíztatás, hogy újra magabiztosak legyünk! És ennek nincs semmi köze ahhoz, hogy nő vagy férfi az illető, szerintem mindegyik félre igaz. Utálom, hogy a neten különféle viccek keringenek a férfiról, korcsoportokra osztva, hasonlítva földrészekhez stb., biztosan találkoztatok már hasonlóval.
Persze ugyanezt a merényletet elkövetik a nők ellen is, és az ember először mosolyog rajta, de igazából nem is olyan jó vicc!
Lehet „kortalanul” szeretkezni, ehhez kell a magabiztosság, amit csak a szeretettel kaphatunk és adhatunk a másiknak. És nem csak korral jár a bizonytalanság van, aki egy életen át kishitű önmagával szemben, embere válogatja. Nem varázslatra van anak sem szüksége, csak egy szerelmes varázslóra. :)
Mielőtt következtetéseket vonna le bárki, itthon nincs önbizalomban hiány, mert az Apci kos. :)))


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr771708818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2010.01.28. 23:41:43

Bika vagyok. Feleségem skorpió.

(volt feleségem szüz)
Jellemző:)))

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.01.29. 09:30:25

Jó. És jó a klipp is hozzá. Én inkább azt mondnaám szex után: Neked jó volt? Akkor most jövök én!

-Ani- 2010.01.29. 09:35:07

@jazoli: Hm....igazi páros :))))
@zoltan1: Gentleman! :)))

tüncite 2010.01.29. 14:41:27

Igazán merész zene választás :)
Nagyon tetszett ez a gyűjtemény, és amit a bakokról tart.. abban is van valami! :D

BartiMagdolna 2010.01.29. 16:12:37

:P Tetszett, jót vigyorogtam, amikor olvastam és tényleg találó. :D

-Ani- 2010.01.29. 19:37:42

Örülök lányok, hogy nektek is tetszett! :))

Atom · http://atom.blog.hu 2010.01.30. 12:50:06

Az ikrek nevében kikérem magamnak. Vagy nem is tudom... :P

Törzsvendég:-) 2010.01.31. 17:33:42

Jelentem halak vagyok,tipikus vonás a másiknak jó legyen.:-)

Herczeg Orsi 2010.05.10. 11:25:53

Gáborka bak,
Orsika rák...
Több szempontból is vicces, de boldog vagyok
süti beállítások módosítása