2010.01.12. 18:24 | Szerző: -Ani-

Nézelődtem a YouTubeon, kicsit az "őskor" zenéiben, imádom néha hallgatni őket.
Mivel én még egy kósza gondolat sem voltam ezekben az időkben, felnőttként szerettem meg, Presleyt és a többikeket.
Beütöttem a jó öreg "Johnny B. Goode" címet, hű micsoda előadók, mennyien énekelték Chuck Berry számát, még Lenon is.
Az egészben ez a videó a legkirályabb, 82 évesen így énekelni és táncolni, megáll az ész!
Ugyanúgy végigugrálja a színpadot mint 1958-ban.
Uraim! Lehet mintát venni, így is meg lehet öregedni, vagyis nem megöregedni. :)))
A kisfiam egyfolytában fikázza, majd egyszer még neki is tetszeni fog.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr511667141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása