2010.01.11. 20:52 | Szerző: -Ani-

Pénteken nem voltunk itthon, csak behoztuk a postát meg sem néztük, szombaton találtam rá a mammográfia visszahívó papíruszra.
Ma reggelre szólt, iszonyú rossz kedvem volt egész hétvégén.
Aranyosak voltatok blogos barátaim, hatásos volt a drukkolás, és T. Zoltántól az ima is, köszönöm!
Ez volt az első ilyen vizsgálatom, azt mondták a dúsabb ciciknél előfordul az ilyesmi, hogy nem látnak valamit jól. Megröntgenezték, csinált a doktornő ultrahang vizsgálatot is, és kiderült makkegészséges vagyok! Szép ajándék ez így év elején, nagyon örülök! :)
Kijöttem a kórházból és várt egy másik probléma, amit sajnos csak pár utcával arrébb fedeztem fel, defektem volt és én szépen letapostam a gumit.
Tónikám is nagyon örült, megérkezett mutter, és lehet a locspocsos időben kereket szerelni, aztán irány egy jónevű szervíz.
Égen-földön nem volt ebben a méretben, csak nyári gumi, őrület!
A végén lecseréltem mind a négyet, mert anyagilag is így érte meg, és ha találunk a hiányzó egy helyett másikat, akkor lesz két új téli szett. Szerencsére Tóni felhívott és felajánlotta, hogy vevő az egyik szettre, így a „szőke” megoldásom jól sült el.
Elfáradtam nagyon, kicsit besokalltam..... Apci is visszament a hoszú szabi után, csak hétvégén jön, újra bele kell szoknom a helyzetbe, nagyon hiányzik. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr461664642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2010.01.11. 23:17:37

Örülök! Inkább a gumi-probléma, mint az előbb említett.

kacsalekvár 2010.01.11. 23:36:48

Sunyi dolgok ezek, de legalább jó sült ki a végén. Egy barátom nővérét huszonéves korában műteni kellett egy "beindult" mellciszta? miatt.

Nekem is bele kell szoknom abba a helyzetbe, hogy véget ért a szabadságom, és ismét gályázhatok. :) Nem baj, legalább van hol...

jenever 2010.01.12. 05:32:56

szép jó reggelt!
örülök, hogy nincs semmi gond!!!!
puszi! :))

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.01.12. 10:08:03

De jó volt ezt olvasni! Mecsoda kő esett le a szívemről! A kerékkel meg ügyes voltál! Én az ilyen gyakorlati dolgokban félelmetesen el vagyok veszve. Puszi: Zoli

-Ani- 2010.01.12. 10:47:14

Köszi, aranyosak vagytok! :)

nemiswan 2010.01.12. 17:12:42

Na,hát mondtam én ,h no para :)) Örülök,h minden ok veled !
pusszz
süti beállítások módosítása