2009.12.29. 16:23 | Szerző: -Ani-

Elmúltak az ünnepek, de nyakunkon mindjárt az újesztendő. Hihetetlen milyen hamar eltelt megint egy év, egyre jobban rohan az idő! Nemrég még kislány voltam, itt van tisztán bennem még minden, minden érzés, az első szerelem, az első csók íze, a csínytevések, hogy mennyire szerettem volna felnőtt lenni…
Aztán az első gyerkőc megszületése után elkezdett szaladni az idő, most meg nem győzöm kapkodni a fejem, szedegetni az emlékek morzsáit, de gyorsan mert a most is mindjárt emlék lesz. :)
Hadakozom az idővel!
- Először, sosem tudtam beosztani.. na bumm, ez van.
- A pontosság sajnos nem tartozott sosem az erényeim közé, főleg ha randiról volt szó.
- Azt mondják nem fogott rajtam semmit, nem változom. Bár csak minél tovább tartana!
- Sajna sosem éreztem magam annyinak amennyi, és sosem fogom! Ez nem megy, tök jó!
- Biztos eljön az idő, amikor szanálni fogom a tükröket a házból.
- Imádom a fiatalokat! Köztük érzem igazán jól magam.
Első találkozásnál nem csókolommal üdvözölnek, hanem szia, ez király, nem is lehet másképp, és bármilyen bulira ha becsöppenek állati jó érzés látni, tudni azt, hogy nem zavarok.
Szóval elmúlt a karácsony és egy cicával is gazdagabb lettem, itt maradt Morisz, Tóni gyönyörű fehér cicája, aki ráadásul „szobacica”, az én négy maccsom kint van.
Nem lehetett mást tenni, itt nagyobb a hely, és itt mindig van körülötte valaki, nincs egész nap egyedül.
Tóni a munkája miatt állandóan úton van, épp most olvastam irigykedve a blogját, a Ladánybene koncert nálunk is tervbe volt véve, nem jött össze.
atom.blog.hu/2009/12/29/koncertek_2028

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr941630666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2009.12.29. 18:36:03

Vidám, poénos, ügyes. Jó lehet ilyen fiatalosnak lenin. Én már várom az öregkort, szerintem jobban fogom élvezni, mint a fiatalt. Olyan hobbim és érdeklődési köröm van,aminek a kor és az eltelt idő jót tesz. No meg nyugdíjasként több időm lesz a kedvteléseimre. Király! És a halál is közelebb lesz, szerintem minden reggel izgatottan fogom figyelni hogy még itt ébredtem-e fel, vagy már odaát?

-Ani- 2009.12.29. 18:59:53

@zoltan1: Az öregkortól én sem félek, mert mindenki annyi idős amilyennek érzi magát. A halált még a szót is kerülöm, mert imádok élni, nem félek tőle, de sajnálnám azokat, akik szeretnek és tudom milyen nagy fájdalom elveszíteni azt akit szeretünk.

nemiswan 2009.12.30. 04:41:24

Én sem félek a haláltól,el kell fogadni ,épp úgy ,mint az idő múlását .Mindenki annyi éves,amennyinek érzi magát . :) ja,h mi van írva a személyibe? Kit érdekel ? :)

jenever 2009.12.30. 08:36:46

szép jó reggelt! :)
tényleg sokkal gyorsabban telnek a napok, a hetek, az évek bizonyos kor után.
engem sem foglalkoztat az éveim száma :)

jazoli 2009.12.30. 09:20:37

Tényleg gyorsul...
Én csak néha akkor szörnyűlködöm el, amikor szóba kerül a kor, vagy a születési dátum. De nem zavar. Ismerek olyat aki 60 évesen 25 éveseket meghazudtoló aktív életet él, de olyat is aki 30 évesen a aggastyán felfogással, és életmóddal.
Én tudom, hogy én mit akarok csinálni 5-10-20 év múlva is. 20 év múlva meg, megint átgondolom a jövőmet:)

BartiMagdolna 2009.12.30. 11:28:09

Rólam kevesen gondolják, hogy mennyi vagyok, de ez lehet attól is, hogy általában én sem gondolom, hogy annyi. :P Én is nagyon szeretek élni. Erre mindig rádöbbenek, leginkább akkor, amikor nehezebbek a dolgok és akkor nevetek magamon. :) Az elmúlás lehetősége szerintem sosincs messze, mindig velünk van, a kérdés csak az, hogy mikor lép be elénk, hogy na, most. Én ezt is próbálom észben tartani, olyankor a világ is élénkebb, varázslatosabb.

-Ani- 2009.12.30. 12:21:18

Gyerekek! Remélem érzitek a megszólítást...:))
Örülök a kommenteknek, nagyon igazatok van! Mindenkinek szép napot!
süti beállítások módosítása