2009.12.19. 18:16 | Szerző: -Ani-

Szakad a hó, Marci reggel elhúzott most ért haza pár perce. Quad-al húzta a szánkójukat az egyik falubéli apuka, nagyon élvezték a gyerkőcök. :)
Imádom ezt az időt! Készítettem képeket is:






Soha nem tudnék Afrikában élni!
Még a lelkemnek is szüksége van a hóra.
:))

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr11609494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2009.12.19. 18:52:40

Afrikában én sem, de egy jó kis pálmafás helyen igen. Ha nagyon hiányozna a hó találnák rá módot, hogy találjak:)

Nálatok is jó nagy forgalom van:))

-Ani- 2009.12.19. 19:09:15

@jazoli: Micsoda sas szem vagy!:)))
Röhögőgörcsöt kaptam az utolsó mondaton! :))) tényleg..

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2009.12.26. 15:43:51

Szép, nyugisképek. Én nem vagyok annyira hópárti, mert, ugye, egy idő múlva csúszik, takarítani kell, meg ilyenek. De szép és nyugtató a léleknek.
süti beállítások módosítása