2009.12.14. 14:49 | Szerző: -Ani-

Meglepő cikket találtam az újságban, majd a neten is utánanéztem az üdítő tehénvíznek.
Készül a tehenek vizeletéből, amit a hinduk már régóta fogyasztanak és szerintük sok betegségre jó.
Az állat vizeletének élvezhetővé tétele még várat magára, egyelőre laboratóriumi szakasznál tart. Állítólag a leendő gyártó azt nyilatkozta, hogy az általuk előállított terméknek nem lesz sem kellemetlen íze, sem szaga, kifejezetten kellemes nedűt dobnak piacra, ami felveszi a versenyt majd a kólával.
Nagyon egészséges, és mentes a méreganyagoktól.
”A hinduk köztudottan mélyen tisztelik a teheneket, Indiában szent állatnak számít, levágásuk törvényellenes, büntetendő cselekmény. Új italuk a tehénvizelet, kiváló hatású a májbetegségek és elhízás ellen, fogyasztása tehát jótékony hatású a szervezetre, szemben az elhízást okozó, káros anyagokat, ajzószereket tartalmazó amerikai üdítőkkel szemben.”
Csípem az egészséges dolgokat, kólát nem iszom, Marci is csak ritkán kap, órákig tartó nyaggatás után, viszont azt hiszem én majd ezt a boci szörpit kihagyom! :)
Itt lehet róla olvasni:
www.indiadivine.org/audarya/world-review/451602-india-make-soft-drink-out-cow-urine.html



Hogyan nevezik a tehén víz alatti kastélyát?-?
- Bú-vár. :))





A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr111597383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacsalekvár 2009.12.15. 19:17:37

A "szent tehénlöttyöt" én is kihagyom. Bár a mostani bolti szutykokkal sem vagyok jóban. Boci és Pisi ööö Pipi azonban jöhet minden mennyiségben! :)

Őket kifelejtettem a tegnapi listámból, pedig nagy kedvenceim. Nagymamám nem tudja feldolgozni, hogyan lehet egy kiskakas és egy tehén rokoni kapcsolatban. :)

-Ani- 2009.12.15. 22:52:26

Boci és pipi régi kedvencek, az új kedvenc Spongyabob minden mennyiségben. :)
süti beállítások módosítása