2009.11.28. 16:55 | Szerző: -Ani-

Készítettem ma délután túrógombócot, én évek óta így csinálom, pikk-pakk és kész, ráadásul egészséges. Lefotóztam az egész munkamenetet, gondoltam felrakom, hátha érdekel valakit.

Felteszek forrni vizet, amikor forr picit megsózom, és mintha tejbegrízt készítenék, ugyanúgy szórom a vízbe a kukoricát és közben keverem.
Jó sűrű legyen, de ne, mint a beton, néhány perc és kész. Ez egy sima puliszka.

Amikor kihűlt beleteszek 50 dkg puha túrót, reszelt citromhéjat, pici vaníliát, és ízlés szerint cukrot.

Összekeverem, majd vizes kézzel gombócokat formálok belőle, és meghempergetem pirított zsemlemorzsában.


Vaníliás tejföllel tálalom. Irtó finom, könnyű és egészséges.

Meglátjátok olyan finom, hogy többet kell egy tányérra tenni belőle, mint a Marcusnak. :)


Ha kedvet kaptatok, jó gombóc gyártást kívánok! :))




 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr21558978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2009.11.28. 20:39:23

Milyen finomat készítettél ..ez tényleg reform..én másképp főzöm,de ez a verzió jobban tetszik ..megreformálom én is :)
inycsiklandozó ..:)

nemiswan 2009.11.30. 20:12:54

Elmeséltem ma egyik normálisabb kolléganőnek,hogy így mennyivel finomabb ..:) legközelebb így készítem ..
Ja,képzeld,amikor először készítettem ,kifőzéskor az egész cucc a víz tetejéjn mint egy lepény :))
süti beállítások módosítása