2009.11.27. 18:24 | Szerző: -Ani-

Tegnap Pesten jártam Tónival. Riportot készített Rácz Zsuzsával legújabb könyve a „Nesze neked Terézanyu!” kapcsán.
Az Astoria kávézóban találkoztunk vele, egyenesen a rádióból jött, mesélte, hogy alig győzi az interjúkat. Aranyos, kedves, közvetlen, beszélgetés közben az is kiderült, hogy évek óta ott nyaral, dolgozik Balatonon a közelünkben.

Tóni munka közben...


Kicsit előbb érkeztünk, aminek én nagyon örültem, hisz a belvárosban töltöttem a lánykorom nagy részét, és volt egy órácskám, hogy bebarangoljam a környéket.


Jó volt nosztalgiázni, délután Érden rokonokat, barátokat látogatni, de ma már ha választanom kéne, hogy vissza menjünk, vagy itt élem le életem további részét, az utóbbit választanám.
Az a hülye vigyorgó, én vagyok Zsuzsa mellett, nem tudtam, hogy benne leszek a képben...:))


A videófilmet miután Tóni felrakja a netre belinkelem.
vasnepe.hu/kultura_oktatas/20091211_racz_zsuzsa_interju_nesze_neked_terezanyu

Címkék: blog budapest könyv riport szerintem  |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr871556966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2009.11.27. 21:02:30

Ariii! köszi,hogy megmutattad :))

Zalay · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.11.28. 13:57:22

Érdekes egy könyv, barátnőm olvasta, szerinte nem egy nagy szám. A reklám viszi.
Én nem olvastam, szóval nem szólok, csak egy véleményt közvetítek.

nemiswan 2009.11.28. 20:41:39

Ennek a Tóninak én is szívesen adnék interjút ..( dilis ) :)

Atom · http://atom.blog.hu 2009.11.28. 23:38:05

"Tóni munka közben" - szép. Csak ott ücsörgök:P :)

Gikszer 2009.12.02. 00:26:09

Én olvastam! Nagyon rendben van!!! Igaz én az elsőt is szerettem, de ezt még inkább! Ajánlom mindenkinek!
süti beállítások módosítása