2009.11.14. 19:41 | Szerző: -Ani-

Csavarogtunk egy jó nagyot délután. Tamáskám hivatalos volt Somlószőlősre, ahol a Kaposváron végzett repülősök, találkozóját rendezték meg. Sok régi jó barát, az ország több pontjáról, kibéreltek egy lovas panziót, főzőcskéztek, és felelevenítették régi emlékeiket. Én voltam a sofőr, mivel, hogy Tamás keveset van itthon, velünk, a családjával ezért nem akart ott aludni.
Volt ott minden mi szem-szájnak ingere, csodás hideg kaja, mangalicából kolbász, szalonna, finom kacsatöpörtyű, még az én vega gyomromnak is például juhsajttal töltött, olajban eltett paprika, hát az valami álom, és pogácsa.
Én sütöttem kis sajtos masnit, azt általában mindenki szereti.
Egy szem nőként nagyon jól éreztem magam, és marha jókat derültem a fiúk anekdotáin.
Volt a társaságban egy jó nagydarab, szigorú tekintetű és szuper humorú pasi, Gabi, aki, amikor mesélt sírni kellett a röhögéstől.
Idézek tőle:
Minden évben, már hosszú évek óta két hetet Dél-Afrikában tölt.
Visz magával mindig egy üveg finom vodkát, reggelente jót tesz fertőtlenítés gyanánt. Reggel a fekete szobainas, kopogtat az ágy deszkáján Mr. Mr.…és egy tálcán hozza a tejes teát, majd közli, hogy fél óra múlva várják a Mr.-t a reggeliző asztalnál. De miután kiszúrta a vodkát, mindig kunyerál egy kupicával belőle. Ezért azt mondja Gabi, hogy a szobában levő széfbe, már nem az úti okmányokat és a pénzt kell elzárni, hanem a vodkásüveget.
Másik eset, amikor a szakács beteg lett, meglátogatták a feketék lakónegyedében, szerencsétlen láztól gyöngyöző homlokkal feküdt, akkor a Gabi felesége is ott volt.
- Adott neki az asszony, mit tudom én valamit, amit a petefészek gyulladására írt fel az orvos és eljöttünk. De ezek a feketék olyanok, mint a gyerekek. Fél óra múlva ott állt libasorban az egész falu az ajtónk előtt, mindegyik panaszkodott, hogy Mrs. itt fáj, ott fáj. Az asszony kiosztotta a gyógyszereket, aztán jött a Smartis drazsé, egyiknek kéket, másiknak sárgát, aztán az emberekkel az is elfogyott…
Na, szóval volt min derülni rendesen.
Sütöttem a családnak is egy kis sütit, almás és túrós pitét.
Nemiswannak és Manónak itt a fotó is. (a lányok tudják, hogy miért)



A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr941525406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2009.11.14. 23:45:08

A cím felkeltette az érdeklődésemet:)
Benéztem Hozzád;)

-Ani- 2009.11.15. 00:22:35

@jazoli: Jól tetted, köszi! :))

nemiswan 2009.11.15. 17:46:21

Szia Ani! Juszt is sütöttem ma almás pitét :) .Megkívántam ...:)

BartiMagdolna 2009.11.16. 09:27:50

Már jártam itt tegnap is. És ma megint ezek a csodás sütik fogadnak éhgyomorra. :D Legyen szép napod!
süti beállítások módosítása