2009.11.10. 17:30 | Szerző: -Ani-

Egész nap zuhog az eső. Már alig vártam, hogy Marci hazajöjjön a suliból, mert ilyenkor nyomaszt az egyedüllét.

No, de megérkezett és mindjárt életre kelt a ház!
Vártam, hátha jön a telefon, hogy: - Anya gyere értem!
Nem telefonált, kicsit bőrig ázott….
Nagy nehezen rábeszéltem egy kis leves evésre, második már könnyebben ment, aztán rájött az édesség evészet, pucoltam egy nagy tál almát, narancsot, mandarint, most fintorogva eszegeti és meredten néz a tankönyvei fölé. :)
Ha.. ha.. :) azt hiszi, nem tudom, hogy a monitort kapcsolgatja ki és be ha meghallja, hogy megyek a szobája felé. :))
Mindjárt kezdődik a macerás kikérdezés, a tananyagnak együtt való elolvasása, sajnos kell ez a kis macera.

Stílusosan egy kis novemberi eső a Guns N’ Roses-tól, szeretem nagyon ezt a dalt és ennek a felvételnek a különlegessége, hogy a zongorajátékba Elton John is „besegít”.
 


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr551515874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása