2009.10.19. 17:28 | Szerző: -Ani-

Ezeréve erre vágytam, hogy élőben láthassam őket és most itt voltak Celldömölkön.
Apci is hazaérkezett Ausztriából időben, és elmentünk megnéztük pénteken.
Szuper jó volt! Végig nevettük az egész előadást.
A megyei újságot fiam képviselte, mellékelem a cikket és a fotók elérhetőségét:
vasnepe.hu/cimlapon/20091018_lart_pour_lart_celldomolk
kepek.vasnepe.hu/cgi-bin/kepek/index.cgi
Aranyosak, tüneményesek mind a négyen.

Viszont az én igazi nagy kedvancem Laár András, aki nem csak zenész, költő, komikus, szerintem nagyszerű ember.

Tóni a blogjában is írt róluk:
atom.blog.hu/2009/10/19/lart_pour_lart


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr461461103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BartiMagdolna 2009.10.20. 12:58:55

Húúú, de jóóóó! :D Nagyon jók a képek. Gondolom, hihetetlenül élveztétek az előadást. :)

-Ani- 2009.10.20. 13:34:23

@Vegi Manó: Nagyon jó volt, megírtam az András blogjába is, sőt belinkeltem a képeket, de a blog gazdi engedélyére vár... :(... mindegy tőlem el lehet érni :)
süti beállítások módosítása