2009.10.14. 07:00 | Szerző: -Ani-

Én ráharaptam... megnéztem és.... :D
szerintem mostanság ez nem olyan jó vicc..... vagy mégis.....
Annyi baromság terjed erről a neten...a cím után kíváncsi vagyok milyen lesz a nézettségi statisztikám.... :) :)



A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr191448062

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A H1N1 elleni oltás mellékhatásai 2009.11.02. 09:32:30

 A H1N1 elleni védőoltás kapcsán, napról napra röppennek fel hírek, amelyek egyes esetekben aggasztónak tűnnek, máskor pedig a témával kapcsolatos összeesküvés elméletek sorát gyarapítják.   Itt van például egy magyar nő története, akinek (...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.10.08. 19:44:26

Érdekes kép, ha nem lenne olyan disznószerű arca, hát hm. Kicsit beteg a fantáziám...
süti beállítások módosítása