2009.09.21. 22:17 | Szerző: -Ani-

Vége a háromnapos ausztriai kirándulásnak. Fájó szívval hagytam ott Apcit.
Szebbnél szebb helyeken jártunk, Linz, Steyr, Bad Hall, stb.
Rengeteget fotóztam, Tóni lencsevégre is kapta.....

Ő is nyomta rendesen.....

Hm... van egy kis különbség a két kép között, de azért az én képeim is jók lettek.. :))
Még nem volt erőm szerkeszteni, majd rakok fel belőlük.
Elfáradtam, elfáradtunk, csuda jó időt fogtunk ki, szívesen maradtam volna még egy pár napot.....hetet.
:)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr421398252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.09.25. 09:14:31

Ki az a csávó ott jobbra? :)
süti beállítások módosítása