2009.09.07. 10:44 | Szerző: -Ani-

Senki nem lehet tökéletes….
belőlem is hiányzik a hiba.”

”Ez most már örökké jó lesz egy darabig.”

”A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.”

”Tiszta víz a ruhám és ez a te lelkeden szárad.”

”Utánanéztem a családfámnak és rájöttem, hogy én vagyok a gyökér.”

”Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam.”

”A pulóver az a ruhadarab, amit a gyereknek haladéktalanul fel kell venni, ha fázik a mama.”
 
”Válaszom egy határozott talán!”

”Ha az életben minden fontos dolgot a szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon halottak és terhes nők lennének.”

”Amikor megszülettem, annyira meglepődtem, hogy másfél évig meg sem szólaltam.”



A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr221365424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása