2009.08.10. 08:00 | Szerző: -Ani-

Szokás szerint megint "felboncoltam" egy pps-t amit kaptam, mert nagyon tetszenek a képek.

Először is ez a tábla:
- Jól néznénk ki ha ilyenek lennének! Végül is biztos van akinek elkelne ez az egyszerű érthetőség....... nem, nekem neem!



Ez király! Szerintem még Pressernek is tetszik!
:)


Hm... falusi turizmus? Bizony vannak területek, amiket erősen érintett a gazdasági válság.



Aha! Gondolom ezt a szülőknek kínálják feszültségoldónak, ha meglátják a tanszerárakat.
A tanároknak szintúgy, a mai "diákfelhozatal" mellett, talán így könyebb átvészelni a tanévet.
:(


Ez egyáltalán nem vicces, de néha jellemző a felkészültségre, egy egyszerű de biztos megoldás.



Tele van a net hasonlóképekkel, néha elgondolkodom rajta, vajon melyik igazi és melyiket gyártották csak úgy viccből.
:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr211287781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása