2009.07.19. 20:17 | Szerző: -Ani-

Úgy egy hónappal ezelőtt találkoztam a témával, Dody barátom küldte el Rudolf herceg blogjának linkjét. Nagyot néztem, akkor még nem tudtam minek véljem a dolgot, iciri-picirit igaznak tűnt, mert miért fektetne be valaki ennyi munkát hülyeségbe.
A blogon lévő hozzászólásokból ki is tűnik, hogy van aki bedőlt a mesének..
A weboldalon rövidfilmeket is láthatunk arról, ahogy "Erbeheim herceg" felfedezi a mai Herceghalmot. Megtudjuk azt is, hogy mennyi minden megújult a településen.
El is feledtem az egészet, aztán néhány napja olvastam, hogy a fővárost ellepték a herceg óriásplakátjai. Utánanéztem a neten, ahol kiderült, hogy egy gerillatípusú kampányról van szó, amit a Zsámbéki – medencében épülő Vitalis Lakópark finanszíroz.
„A gerillakampányok egyébként azokat a fogyasztókat igyekeznek megszólítani, akikről leperegnek a hagyományos reklámok (amelyekről ordít, hogy reklámról van szó).
Ilyenkor a márka ideiglenesen háttérbe húzódik, a fogyasztónak első lépésben fel sem tűnik, hogy reklámot lát, de később a fejében - a kampány későbbi szakaszában - összeáll a kép.”
Most már azt is tudom, hogy a megnyerő herceget Horváth Andor színművész alakítja.
Nem rossz, de nagy marhaság, mert biztosan vannak olyan emberek, akik ha néhány napig is, de komolyan vették, talán meg is ijedtek.
Felköthetjük a gatyát ha a XXI. Században ehhez hasonló reklámok lesznek!
Döntsétek el magatok, a "hercegi blog" itt látható:
rudolfherceg.blog.hu/tags/tag/erbeheim 

Horváth Andor színművész


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr801255243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása