2009.06.15. 19:00 | Szerző: -Ani-

Szombaton kezdődött, rengeteg gép volt.
Még mindig nagyon fáradt vagyok. :)
Repültem sárkánnyal,amit az előző bejegyzésben láttatok. Ráadásul szombat este még Répcelakon is voltam, Répce fesztiválra küldték a Tónit tudósítani és elkísértem.
A Boglya zenekar játszott, amikor oda értünk, néptánc együttesek szórakoztatták a népet, de a legjobb, valami csodálatos a Csík zenekar koncertje volt.
Vasárnap a reptéren folytatódott a buli, fittyet hányva a diétámnak ettem, vaddisznópörköltet és szarvasborjúból is, pedig vadat sosem eszem, szőrnyű.... nem bírtam ellenállni!
Apci szegény nagyon elfáradt, kint aludt a reptéren mert este a hangárban még Lord koncert is volt.
Repcsiztem tegnap is egy motoros vitorlázó repülővel, Falke-val, ezvolt a nyolcadik géptípus, amit kipróbáltam.
Csodálatos élményben volt részem, naplemente előtt a Ság hegy és a Pannónia Ring felett.

























Tóni és Marci egy PZL Vilgával repült,én nem akartam, a képen lévő Kamov helikopterrel repültem anno először.
Az eurokopterrel híresembereket szállítanak, egyik helyszínről a másikra. Tettem fel a Csík zenekarról is képet, ide kattintva akad még pár.

Tóni videózott is, a Csillag vagy fecske című számot örökítette meg:

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr561186988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

androméda 2009.06.15. 21:06:20

Na, már nagyon vártam a bejegyzést, legalább ötször voltam itt körülnézni. A képek nagyon jók, visszaadják a rendezvény hangulatát. Igazából két helikopterrel is le vagy kapva, melyik a Kamov? A dupla rotoros?
Jó a napszemüveges képed a repülő farkánál. Örülök, hogy kitetted.

-Ani- 2009.06.16. 07:13:12

Igen a narancssárga.
süti beállítások módosítása