2009.06.08. 07:10 | Szerző: -Ani-

Vezetés közben majdnem mindig zenét hallgatok, rádiót leginkább, mert ott csupa "vegyesfelvágott" van.
Mostanában rengetegszer hallottam a Danubiuson egy dalt, ami megtetszett.
Igazából nem szeretem a Crystalt, a zeneszöveg.hu oldalon, beleolvasgattam a dalszövegeikbe, elég jók, bár ennél az új dalnál a szövegíró nem eröltette meg magát.
Ennek ellenére jó, minél többször hallom annál jobban tetszik. 
1990-ben az Enigma használta fel először a gregorián éneket, ötvözte erotikus zenével.
Ez a Sadness, hallgatom a mai napig. Persze van a piacon azóta több is, férjemnek megvan a Gregorian Beatles album, nem szeretem, maga a műfaj nem nyűgöz le, a két dalt kivéve.
Michael Cretu (Enigma) megbabonázó zenéjével nem tud versenyre kelni senki sem.
www.youtube.com/watch
Szerintem a Crystalnak is be fog jönni ez az új "merész" stílus.



A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr271170464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

androméda 2009.06.09. 11:27:23

Szerintem ebben nem volt túl sok gregorián. Hagyományos Crystal zene némi gregorián alapra ráhelyezve.
Még Szombathelyen dolgoztam, amikor az egyik kolléganőm hozott Gregorián kazettát. Modern dalok gregoriánra átírva. Na ott volt két szám,ami nagyon megkapott. Az órák volt az egyik, a másiknak a címét sajna nem tudom. De nagyon jó volt.
süti beállítások módosítása