2009.05.31. 20:31 | Szerző: -Ani-

Jól sikerült a tegnapi gyermeknap, annak ellenére, hogy esős idő volt.
Könyvtárban és a klubhelységben tartottuk meg.
Három csapatra osztottam őket, koruknak megfelelő kártyákból, logikai, földrajzi stb. kérdéseket tettem fel nekik. Kötélhúzás is volt, amikor elállt az eső, a gyengékhez beálltam, elhúztak minket másodpercek alatt. :))
Itthonról vittem társasjátékokat a bankkártyás Monopolynak volt a legnagyobb sikere.
Egy-két korgó gyomrú csemete láttán tízórait is készítettem nekik.
Eredményhirdetés után egyformán elosztottam köztük az édességeket, örültek, meglepődtek, nehéz lett volna másképp csinálni.
Négykor kezdődött a discó, legalább hatig könyörögtem mire rászánták magukat, hogy befejezik az evés-ivást és táncolnak.
A szégyenlőséggel is meg kellett küzdeniük, sikerült, 9-kor abba sem akarták hagyni, nekem addigra a „tuc-tuc” zenével már teli volt a hócipőm.
Végül barátaink Eddyék is csatlakoztak, nem értették Apci hol van, mire lökött angolommal elmagyaráztam, hogy gyermeknap van.
DJ. Alexander ( én kereszteltem el ) sem akarta abbahagyni, éjfélkor keveredtem haza.
Kicsit szomorkás hangulatom ellenére, helytálltam, megcsináltam és mindenki elégedett volt.


Végén a gyerkőcök már a szinpadon nyomták....


 

Címkék: blog szerintem gyermeknap  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr501155595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

androméda 2009.06.01. 18:37:03

Nagyon ügyes voltál.
süti beállítások módosítása