2009.05.29. 09:36 | Szerző: -Ani-

Meg van a véleményem a pletykalapokról, de ha a kezembe akad, nem bírom ki, hogy ne nézzek bele.
Az egyik ilyen rendszeresen jár a könyvtárba, tegnap átlapoztam a legutóbbi három számot.
Már az újság elején lévő címkéktől is kiakad az ember:
- „Nem tudom, a párom meddig bírja mellettem”
- „Véget ért egy álom”
- „A lelkem beteg”
- „Még szívből csókolóznak”
- „Nem vett emberszámba”
Kifordult a gyomrom, amikor olvastam a címlapon, hogy K.Gy. bekeményít, gondnokság alá akarja helyeztetni volt feleségét M.Zs.-t, mert annak 40 évvel fiatalabb szeretője van, és a nő ráadásul még iszik is.
Ha, ha…
Nagyapónak szintén fiatal felesége van, és a volt asszonyt anno arra kényszerítette, hogy kisgyermekeivel, külföldön, több asszonnyal együtt éljen vele feleségként.
„Rendes ember!”
A 40 év érdekes, nem is értem, de mi közöm hozzá! Az ő bajuk. :))
A kissrácot sajnálom, mert úgy ki kezdte a média, hogy szerintem bele fog betegedni.
Állítólag hülye, mert tele van a szobája plüssökkel. No de ez miért baj?!!!
Húszévesen a mamájával ült a gyermekorvosi váróban. És? Ismerős doki, stb.
Ha elkísérem a fiamat az orvoshoz és már nem kisgyermek, akkor az hülye?!
Mindezt csupa irigy ember nyilatkozza a fiú falujából, bár én már ezeknek a lapoknak nem hiszek.
Kedden este beszélgetett Kepes András Győzikével, bele kukkantottam, pléhpofával közölte, hogy csak betelefonál ennek az újságnak, hogy ez, és az van, persze abból semmi nem igaz, ők is tudják, de azonnal leközlik, rengeteg pénz van benne, mindkét félnek.
No, erre varrjatok gombot! Ezért kell inkább könyvet venni a kézbe, vagy zenét hallgatni, vagy bármi mást, és nem ilyen mocskokat olvasni! szerintem..
A gyerkőcöknek is jár egy hasonló borzadvány a könyvtárba, hű!
Tele van nyomva reklámokkal, léleknyomorító baromságokkal!
Bele sem merek gondolni, ha ennek egy gyerek rendszeres olvasója lesz, és esetleg onnan meríti az életideállt, az hová vezet!
Megfigyeltem a gyerekeket:
A fiúkat nem érdekli, csak ha van benne egy hiányosabb öltözetű, nőnemű popsztár, esetleg egy jó számítógépes játék reklámja.
A lányok sűrűbben lapozgatják, posztereket szednek ki, vagy hangos Váó kiáltással díjazzák benne a fiúkat. :))
Szerencsére, szerencséjükre igazából nem ássák bele magukat az újságba.
Na, mindegy, „haladó” társadalmunk rákfenéjéhez tartozik ez is, csak gondoltam miért ne adjak hangot neki. :(


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr861150365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.05.30. 16:51:30

Nem vagyok hajlandó az időmet és ebben a percről-percre temérdek információt közlő világban agyam befogadó-kapacitását pazarolni bulvárra...
süti beállítások módosítása