2009.05.21. 19:55 | Szerző: -Ani-

Korán reggel ideültem a géphez, hogy majd írok. Nem lett belőle semmi, elkalandoztam.
Aztán Sárvár, bevásárlás stb. most újra itt, és írás helyett zenét hallgattam.
Rákerestem Zuccherora, szeretem és olyan régen hallottam.
Olasz blues énekes, és biztosan emlékeztek a 80-as évek végén megjelent nagysikerű dalára, amit Paul Young-al is énekelt: "Senza una donna". Nagyon szerettem.
Énekelt Pavarottival és Bocellivel, de most egy olyat találtam.....
Szeretem Verditől a Nabuccot, abból is a zsidók kórusát, Va' pensiero, még a telefonom csengőhangja is egy ideig ez volt.
1848-ban hazafias szövege miatt az olaszok kedvenc dala.
Tetszik ebben a kivitelben is.......


ez pedig fantasztikus:
www.youtube.com/watch


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr311136026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2009.05.21. 20:55:27

Szép volt, bár engem inkábba video ragadott meg. Persze a zene is jó volt. Gerard Departieu (jól leizzadtam: jól írtam a nevét?) mit keresett a klipben?

-Ani- 2009.05.21. 21:17:41

Én is gondolkodtam rajta, maga a klip is érdekes, semmi köze az operához. :)
süti beállítások módosítása