2009.04.05. 17:43 | Szerző: -Ani-

Szerintem a mi falunkban található a legtöbb ibolya!
Bármerre lép az ember, árokparton, ház tövében, kertekben és mindenfelé, ráadásul különböző árnyalatokban. Tavaly írtam a balatoni rózsaszín ibolyákról, idén láttam fehéret is.

Pénteken ragyogó idő volt, ezért délelőtt elmentünk Anyával és Kalózzal kirándulni.

A templom környéke is csupa apró virág volt, bár ezen a kis képen alig látszik.

Közelebbről fényképeztem apró, lila, nem tudom mi a neve :)) virágot...

Borgátán már Kalózka sűrűn nézegetett, hogy mikor pihenünk.

Már alig bírom...

.

A hegytetőre menet kicsit felvettem a kezembe, olyan aranyosan nézegetett a vállam felett mint egy gyerek. Aztán kicsit pihentünk.

Mamával pihentek a hűvösben

....

Ilyen szép volt a kilátás..

..

Rengeteget gyalogoltunk, lefelé is kicsit kezemben hoztam a kutyust. Anya egyfolytában azt magyarázta, hogy milyen jó ember vagyok. Hm... hát ha ez azt jelenti.... én csak szeretem az állatokat. :))

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr581047930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása