2009.01.06. 23:30 | Szerző: -Ani-

Elég régen nem írtam már de agyalok. Hogy min?
Új év, változtatni szeretnék a blogomon, bár magam sem tudom még, hogy min....
Mindenesetre jó látni a statisztikában, hogy töretlen az érdeklődés, figyelmeztet a fiam, hogyha van időm írjak és azt mondja a mamám, hogy ne hagyjam abba!
Van egy rossz tulajdonságom: Ki nem állhatom a kötöttséget, nem szeretem a kötelező dolgokat, nem szeretek megfelelni!
Mégis mindemellett próbálok maximálisan helytállni az életben, és mindezt úgy, hogy jól is érezzem magam a bőrömben.
No, ehhez kell a jövőben igazodnom, nem akarok megfelelni, ezért megpróbálom az írásaimat kevésbé személyessé tenni, a véleménynyilvánításaim maradnak.
Az új évet én optimistán kezdtem, sőt még most is az vagyok, körülöttem pedig ostoba, huhogó emberek, akik csak sopánkodni tudnak és elvenni mások életkedvét!
Mire jó ez? Attól nem változik semmi, csak még pocsékabbá teszik saját életüket, és elrontják vele mások kedvét!
Nézzük meg gyermekeinket, minél kisebbek, annál jobban örülnek és élvezik az életet.
Minden nagyon jó, minden nagyon szép, legfeljebb a kötelességeik ellen lázadnak és a korlátok ellen, amit mi felnőttek szabunk ki nekik.
Ez teljesen normális! Nem azt akarom mondani, hogy most legyünk gyerekek, hanem azt ha elvégeztük fogszívogatva a kötelesséeinket, próbáljunk meg korlátok nélkül örülni annak, amink van pl.: egészségünknek, a szeretetnek, amit adunk és kapunk, aztán jöhet a többi, és ne elégedetlenkedjünk!
Elégedetlen, zsörti-börti ember társaságában megfullad az ember!
No, és még mit tudnak a gyerekek, amit mi felnőttek sajnos kinövünk: Őszinték!
Lehet azt is tapintatosan tenni, és akkor tényleg lehullanak a láncok!
Én például nem mondogattam első munkanapomon senkinek, hogy boldog új évet!
Nem bunkóságból, de ha egyszer nem úgy gondolom, és ha ki nem állhatom az illetőt...... csak udvriasságból? Egy frászt! Mi a fenének! Zsörtiknek adott válaszaimból néhány:
-Jaj, elzárták a gázt!
-Ugyan, tavaly is ez volt.... majd kinyitják!
-Hideg van! Lesz mínusz 15 fok is!
-Tél van, és így van rendjén. Legalább kipusztul a sok kártevő!
-Drágul majd minden biztos és nincs pénz!
-Amíg azon rágódik, hogy a vasárnapi ebéd milyen húsból legyen, és mit süssön nincs baj!
Lehet, hogy az én válaszaim nem népszerűek, szkeptikusnak tűnik, de reálisan próbálok gondolkodni, azon belül pedig optimistán. :)))))
Ettől függetlenül rágódhatunk dolgokon, csak ne váljon ez kapcsolataink kárára. Sopánkodni ráérünk még, inkább tegyünk, cselekedjünk. Takarékoskodni elkezdeni sohasem késő, értem ezt főleg az energiára!
A világ számos részein éheznek vagy háború dúl. Mi egy kis megszorítástól is pánikolunk!
Föl a fejjel, mosolyogni, örüljünk minden cseppnyi jónak!


Néhány kép a szombathelyi szilveszterből, szuper volt!

 






A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr27862514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása