2008.12.27. 12:55 | Szerző: -Ani-

Különös ízlésem van a filmek terén, mondták már páran.
Tóni talán az, aki e téren engem örökölt. Majdnem ugyanazok a filmek tetszenek mindkettőnknek, ez nagyon jó mert így van kivel megbeszélnünk.
Ilyenek például: az Amelie csodálatos élete, A leggyorsabb indián és még sorolhatnám.
Karácsony révén, itt a nagy pihik, társasozások és tv nézések ideje, lehet éjszakába nyúlóan csemegézni.
Tegnap újra felfedeztem a tv műsorban azt a filmet, amit már láttam vagy kétszer de nem tudok ellenállni neki: Elveszett jelentés
Szerintem vannak akik megőrülnének ettől a filmtől, nekem irtóra bejön!
Amerikai-japán romantikus dráma, Bob Harris (Bill Murray), Charlotte (Scarlett Johansson) főszereplésével.
Két amerikai, mindkettő Tokióban tartózkodik, Bob ismert színész hivatalos úton, reklámfilmet forgat. Charlotte fotós férje kísérőjeként.
Az álmatlan éjszakák és az unalom egymás mellé terelgeti a két embert.
Teljesen más korosztályt képvisel a két ember, az egyik zsenge fiatal lány, a másik érett kb. 50-es pasi.
Végig kószálják együtt Tokiót, együtt fedezik fel, esznek-isznak, nevetnek.
Haverok, csípkelődnek is egymással...... de egyszer csak érezni kezdjük, hogy valami van a levegőben.

Ugye, hányszor hallottuk már, hogy férfi és nő közt barátság nincsen....... hát...
Avval már nem foglalkozott a rendező (Sofia Coppola), hogy mi mit szeretnénk látni, talán ezért is lett ilyen zseniális a mű.
Amikor hazautazik a pasi, akkor jönnek rá valamire..... de győz a józan ész!
Barátság? Szerelem? Ki-ki fantáziájára van bízva, egy biztos megható, és aki szokott sírni a filmeken lehet, hogy ezen is fog.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr34843768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.12.30. 01:17:51

Iiiigen. Ezt a filmet én is szeretem. Most megnéztem hétvégén egy Hugh Grant filmet is, nem tudom mi volt a címe, de az is tetszett. Mint ahogy karácsonykor is az Igazából szerelem, amit már temérdek alkalommal láttam:)
A csodabogarat is megnéztem újra, a végén még könny is futott a szemembe, előtte meg nagyokat röhögtem a Bud Spencer és Terence Hill filmen, a Nyomás utána-n. pankeeyvel azt taglaltuk, hogy a Bud Spencer és Terence Hill-es filmeket hiába láttuk már hárommilliárdszor, akkor sem unalmas, röhögünk rajtuk, szeretjük őket:)

androméda 2009.06.11. 09:46:00

Szép film lehet, és tetszik, hogy eredeti módon viszi végbe a rendezőnő.
süti beállítások módosítása