2008.10.25. 22:18 | Szerző: -Ani-

Hű, elég rázós nap van mögöttem!
Így ősszel mindig halálosan büszke voltam, amikor panaszkodtak az embek, hogy beszökött hozzájuk egy egér.
Cö...nekem öt macsekom van, még a szomszédomban sincs egér!
Aha, tegnapig.... Tamáskám reggel farkasszemet nézett Jerryvel a spejzban!
Mint aki ráérez, hogy baj van felébredtem, Apcitól helyzetjelentés, Frici macska becsukása az éléskamrába. Aludtam még egy órácskát, és egerekről álmodtam.
Frici nyugodtan szunyált, amikor már azt hittem, hogy a cin a pocakjában van.
Dolgoztam délelőtt, iszonyú gondokkal a fejemben, hoztam egérirtó szert és kiírtam az egér veszélyt a spejzajtóra. (nehogy nyitva hagyja a gyerek)
Sorba bezártam a macskáimat egérvadászatra, persze előtte elmagyaráztam nekik a tennivalókat..... nem hallgattak rám.
Nem főztem, nem ettem, lelkileg kikészültem!
Mentettem már ki egeret macska karmai közül, "egérbarát" vagyok.... de lakótársi viszonyt nincs szándékomban kialakítani velük. :)
Ma reggelre meglett az egér!

Egész éjjel arról álmodtam, hogy szegény miként pusztult el, ezekután nem voltam kiváncsi a részletekre!
Marha jó újra az egérmentes környezet, élvezem. Remélem egy ideig nem lesz több ilyen kalandom!
Azért voltak a héten jó dolgok is! Kirándultunk Anyával és Berci kutyával, fotóztam nagyon szép őszi fákat....
és Berót, aki így megy előttünk

Olyan aranyos! Menetközben mindíg hátrafordul és ellenőrzi, hogy ott vagyunk e mögötte.
Ha lemaradunk, visszafordul.... Imádom!
Fricit is lekaptam a fészer tetején, persze nem egérre vadászott.....

Az is lehet, hogy a Bandi kutyus intézte neki ezt a fejedelmi kilátást. :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr43731812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.10.26. 02:10:56

Ez az egérjelzés haláli:D:D
A Berci meg... Hát... Tisztára mint, ha valami periszkóp vagy cápauszony, olyan az a farok:P

Dr. Garai Gábor 2008.10.28. 17:17:00

Engem is mindig ellenőriz a berci, hogy nem vagyok-e mögötte! Vajon miért?
süti beállítások módosítása