2008.10.14. 07:00 | Szerző: -Ani-

Reggelente hatalmas köd ül a tájon, szitál, minden vizes, dél körül már feloszlik és ragyogó napfényben tündököl az egész környék.
A szikrázó napfényben aranyló sárga, barna és bordó színekben virít az összes növény. Csodaszép a házunkat belepő vadszőlő, nem győzök gyönyörködni benne.

Sárváron tegnap vitatkoztak a nők, hogy mi a szebb kifejezés erre az időre: vénasszonyok nyara vagy az indián nyár.
Az én mamám az utóbbit szereti inkább, a vénasszonyok nyara kifejezésre haragszik.
Szétnéztem a net-en ez ügyben, és találtam egy idevágó szép verset.
Szerintem aranyos....
 
Kányádi Sándor : Vénasszonyok nyara

 
Ül az őszi napon
három kis anyóka,
fonogatnak, pereg
szaporán a rokka.

Öreg ujjbegyük közt
nem is kenderszálak,
fonallá a napnak
sugarai válnak.

S lemenőben a Nap
azért ragyog vissza
finom fonalukat
nehogy elszakítsa. 



A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr74712415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey 2008.10.15. 10:40:29

szep is - napos is,
vidam is - ragyog is,
akar csak az uj fejlec

-szerintem

-Ani- 2008.10.16. 13:18:39

Köszi Pankeey!
Örülök nagyon az új fejlécnek!
A fiókám meglepije volt. :)
süti beállítások módosítása